نماینده فدراسیون: جوانگرایی، مدنظر تیم‌های فوتبال قرار گیرد

یزد(پانا)- نماینده فراسیون فوتبال در لیگ‌های کشور گفت: جوانگرایی و استفاده از جوانان مستعد برای حضور در تیم‌های لیگ در رده‌های مختلف یک ضرورت است و موجب شناسایی ظرفیت‌ها و تقویت این رشته در سطح کلان می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده فدراسیون: جوانگرایی، مدنظر تیم‌های فوتبال قرار گیرد

حبیب‌الله خالق حسینی عصر شنبه در حاشیه سفر به یزد در گفت و گو با ایرنا افزود: باید تیم‌های فوتبال زمینه حضور و جذب بازیکنان جوان را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: استعدادهای بسیار خوبی در این رشته در اکثر استان‌ها در رده پایه وجود دارد که اگر زمینه مناسبی فراهم شود می‌توانند خود را به جامعه بزرگ فوتبال نشان دهند.

نماینده فداسیون فوتبال تاکید کرد: تقویت و حمایت از فوتبال ملی در گرو توجه کردن به جوانان است که در این مسیر تاکنون شاهد یک تحول در جذب جوانان به تیم‌ها هستیم و باید این روند ادامه یابد.

خالق حسینی همچنین به اهمیت امور فرهنگی و تبلیغی در تیم‌ها و باشگاه‌ها در لیگ‌های کشور در کنار مسائل فنی و پشتیبانی اشاره کرد و پیگیری برای تحقق آن را خواستار شد.

وی همچنین به اهمیت توجه تیم‌ها به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مناسب لیگ‌های مختلف تاکید کرد و یزد را از مناطقی دانست که ظرفیت میزبانی مسابقات مهم را دارد.

نماینده فدراسیون فوتبال از میزبانی خوب یزد در لیگ دسته سه و دوم فوتبال باشگاه‌های کشور قدردانی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار