امام جمعه موقت خاورشهر:اولین شهید حریم ولایت، حضرت زهرا(س) است

شهرری(پانا)- نماز جمعه این هفته خاورشهر به امامت امام جمعه موقت منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت خاورشهر:اولین شهید حریم ولایت، حضرت زهرا(س) است

حجت‌الاسلام مبرهن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در رابطه با تقوا گفت: تقوا مراقبت از اعضای بدن در پاسخ مثبت به امیال نفسانی و مجذور نبودن به زندگی دنیوی است.

اودر ادامه با عنایت به دهه دوم فاطمیه و ایام شهادت حضرت زهرا(س)به بیان برخی نکات مهم درمورد آن حضرت پرداخت.

حجت الاسلام مبرهن در این رابطه اظهارکرد:مردم زمان حضرت زهرا(س) نتوانستند و نخواستند ایشان و دغدغه‌ها و غم‌هایشان را درک کنند و ایشان با حیات و ممات، صلابت و قاطعیت نسبت به ظالمین درسهای بزرگی را برای ما از خود به جا گذاشتند.

او افزود : با نگاه به سیره حضرت زهرا(س) می‌توان فهمید که در مقابل جریان باطل، ظالمین و کافران که همواره بدون خستگی در مقابل حق و حقیقت می ایستنند با جدیت و شدت برخورد کرد و بدترین نوع برخورد انفعالی است که موجب شکست می‌شود.

امام جمعه موقت خاورشهر با عنایت به آیه ی 123 سوره توبه گفت :هیچ گونه کاهلی، تنبلی، سستی و ضعف در مقابل دشمن از خود نشان ندهید زیرا دشمن به کمتر از بردگی جبهه حق راضی نخواهد شد.

او در ادامه با عنایت به جنایتهای آمریکا علیه ایران و خصوصا به شهادت رساندن شهدای مقاومت از جمله شهید سلیمانی اذعان کرد:دشمن با القبای یاس و ناامیدی به دنبال جدایی ما از سیره فاطمی هست و انتخاب با ماست که می‌خواهیم در این راه بمانیم یا نمانیم.

حجت الاسلام مبرهن ضمن تقدیر از شورای نگهبان برای دقت در تایید صلاحیت کاندیداها در خصوص انتخابات و پیرامون تاثیر انتخاب مردم در جامعه بیان کرد :در انتخابات کسانی را انتخاب کنید که خطری برای دشمنان باشند در غیر این صورت نماینده طراز انقلاب محسوب نخواهند شد.

خبرنگار : زهراسادات میری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار