معرفی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی یزد

یزد(پانا)- رئیس و مسئولان جدید هیات ورزش‌های همگانی شهرستان یزد منصوب و معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
معرفی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشستی با حضور مسئولان ورزش استان، با تقدیر از فعالیت‌های محسن کرمی نیا، محمد فاضل یوسفی به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد معرفی شد.
رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان یزد در این نشست با تقدیر از فعالیت‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان و شهرستان یزد در گذشته افزود: آقای کرمی نیا با توجه به انتخاب شدن به عنوان شهردار شهربابک امکان ادامه همکاری در شهرستان یزد را نداشتند و آقای یوسفی در این زمینه قبول مسئولیت کرده اند که جای بسیار تقدیر و تشکر دارد.
امیرعظیم صحت مند، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های خوبی که در سال‌های گذشته در هیئت ورزش‌های همگانی صورت گرفته است افزود: بسیار خوش بین هستیم که با حضور آقای یوسفی که در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز مسئولیت مهمی دارند، فعالیت‌های هیئت ورزش‌های همگانی در شهرستان یزد بسیار درخشان‌تر و شاخص‌تر شود.
همچنین عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز با اشاره به لزوم نهادینه کردن امر ورزش در بین خانواده‌ها افزود: هدف سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، نهادینه کردن ورزش بین خانواده‌ها به ویژه بانوان یزدی است که امیدواریم با این همدلی که در بین ورزشکاران است این امر محقق شود.
محمدفاضل یوسفی، رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد نیز گفت: برنامه‌های مدونی در دست تهیه است که امیدواریم در زمان مقتضی با همکاری همگانی این برنامه‌ها اجرایی شود.
در پایان این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های محسن کرمی نیا، تقدیر و حکم محمدفاضل یوسفی به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد اهدا شد.
همچنین لیلا وکیلی به عنوان نایب رئیس این هیئت، سلمان ملانوری به عنوان دبیر و نوید برزگری به عنوان روابط عمومی این هیئت ورزشی احکام خود را دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار