بیش از ۲۳ هکتار از اراضی ملی از چنگال زمین خواران خارج شد

یزد(پانا)- فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: بیش از ۲۳ هکتار از اراضی ملی استان یزد در دی ماه امسال از زمین خواران باز پس گرفته شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۲۳ هکتار از اراضی ملی از چنگال زمین خواران خارج شد

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، در دی ماه امسال بیش از ۲۳هکتار از اراضی ملی را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از دست متصرفان اراضی ملی آزاد کردند.

او افزود: مأموران یگان حفاظت با کمک واحد حقوقی اداره کل و شهرستان‌های تابعه در دی ماه سالجاری موفق به تشکیل ۲۳ فقره پرونده تخریب و تصرف به مساحتی بالغ بر ۸۷ هکتار شده اند.

سرهنگ مختومی بیان کرد: مأموران ما در یگان حفاظت در گشت زنی‌های شبانه روزی خود موفق به توقیف یک دستگاه وسیله نقلیه حامل محصولات فرعی بدون مجوز حمل و تشکیل سه فقره پرونده بوته کنی (ماده ۴۳ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع) شده اند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف، تخریب، حریق، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی از طریق شماره تماس رایگان به ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار