رییس قوه قضاییه : خون شهدای مدافع حرم در منطقه جهل‌زدایی کرد

یزد(پانا)- رییس قوه قضاییه گفت: از آثار و برکات خون مطهر شهدای مدافع حرم این بود که خداوند از منطقه و جهان، جهل‌زدایی کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رییس قوه قضاییه : خون شهدای مدافع حرم در منطقه جهل‌زدایی کرد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدای فاطمیون با بیان اینکه امروز گرفتار یک جاهلیت مدرن هستیم افزود: این جاهلیت، فناوری و علوم ارتباطات را در خدمت گرفته و پشت آن پول، قدرت و ثروت قرار دارد.

وی ادامه داد: در طول خدمت خود در آستان قدس رضوی ، مقام معظم رهبری هر وقت به مشهد مقدس مشرف می‌شدند حتما دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم را در برنامه داشتند و این توفیق نصیب بنده می‌شد.
رییس قوه قضاییه با اشاره به برخورد با محبت و پرلطف و همراه با صمیمیت رهبر انقلاب با خانواده های معظم شهدا گفت: ایستادگی و مقاومت شهدای مدافع حرم در میدانی که اضمحلال جریان استکباری دشمن و پیروزی جبهه حق رقم خورد، کار بزرگی بود.
رئیسی گفت: امروز این حقیقت برای همه در عالم روشن است که داعش جریان دست ساخته آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بود و شهدا این موضوع را روشن کردند.

وی افزود: معلوم شد دست پلید دشمن آنقدر توطئه‌گر هست که حاضر است از نام مقدس الله و پیامبرش، بزرگ‌ترین سوء استفاده را بکند و تحت این ۲ نام بزرگ و حیاتبخش، بزرگترین جنایت را مرتکب شود که خون مطهر شهدای مدافع حرم این پرده را کنار زد.
رییس قوه قضاییه بیان داشت: خانواده و فرزندان شهدا در هرجا که هستند باید پرچمی برای شهید و شهادت و جهاد و ایثار باشند.
رئیسی گفت: بقای ثارالله را تضمین کرده و چون خون شهدا به خون ثارالله متصل و ماندگار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار