محموله کمکهای اهدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درسیستان و بلوچستان

تهران (پانا) - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: محموله کمک های اهدایی از طرف اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران و هئیت همراه وارد شهرستان نیک شهر شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
محموله کمکهای اهدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درسیستان و بلوچستان

یوسف بهارلو معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده در سیل استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دانش آموزان و جامعه فرهنگیان شهرستانهای استان تهران، از هیچ تلاشی در جهت کمک به عزیزان سیل زده دریغ نخواهند کرد و تکلیف انسانی و اخلاقی خود را در راستای بهبود شرایط زندگی و تحصیل این عزیزان فراموش نخواهند کرد.

او در ادامه با اشاره به اینکه این گونه حوادث طبیعی ممکن است در هر گوشه ای از کشور عزیزمان ایران رخ دهد ، افزود : قطعا وظیفه انسانی ماست که در این شرایط سخت و بحرانی به کمک هموطنان عزیزمان بشتابیم همانطور که اگر ما در چنین شرایطی بودیم قطعا از سیل مهربانی عزیزانمان از سراسر کشور برخوردار می شدیم .

بهارلو با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا شرایط مطلوب تحصیل برای دانش آموزان عزیز در این مناطق به زودی فراهم شود، تصریح کرد: به همت محمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران تلاشهای خوبی در جهت ساخت مدرسه در این مناطق آغاز شده و امیدواریم هر چه زودتر کار عملیاتی در این حوزه آغاز شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مرحله اول کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران به مناطق سیل‌زده شامل اقلام ضروری مانند پتو، بخاری، اغذیه، مواد بهداشتی و وسایل مورد نیاز است و در هفته آینده مرحله دوم کمکهای مردمی ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار