نشست هم‌اندیشی بررسی مطالبات صنایع یزد برگزار شد

یزد(پانا)- نشست هم‌اندیشی مدیران صنایع و واحدهای تولیدی یزد چهارشنبه‌شب با هدف بررسی تعهدات با حضور جمعی از مدیران اجرایی و حوزه شهری در مرکز این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی بررسی مطالبات صنایع یزد برگزار شد

به نقل از ایرنا در این نشست، دبیر انجمن مدیران صنایع و معادن استان یزد گفت: ارتباط بیشتر بین مسوولان شهری و فعالان بخش‌خصوصی از اهداف برگزاری اینگونه نشست‌هاست.

احمد آزادمرد افزود: در چنین نشست های صمیمی مسائل و مشکلات طرفین بررسی می‌شود و نتایج خوبی برای توسعه، تولید و اشتغال به همراه دارد.

وی اظهارداشت: بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌هایی که در مسیر کارخانه قرار دارد دچار مشکل زیرساختی است و باید برای حل آن اقدام کرد.

وی گفت: اگر شهرداری عوارض کمتری از مردم برای ساخت و ساز بگیرد به تبع آن ساخت وسازها افزایش می‌یابد و شرکت‌های تولیدی در زمینه ساخت مسکن با رونق بیشتری فعالیت خواهند کرد.

همچنین شهردار یزد گفت: بررسی مسائل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور مسوولان نقش مهمی در توسعه و رونق تولید منطقه دارد.

سید جمال‌الدین عزیزی بُندرآبادی افزود: برگزاری نشست‌ها برای حل مسائل و کمک به تولید و اشتغال یک کار مهم و مورد تاکید این مجموعه است.

وی اظهارداشت: در این نشست مسائل زیست محیطی، تفکیک زباله، ترافیک شهری، آموزش و حقوق شهروندی مطرح و اقدام می‌شود.

در نشست هم‌اندیشی مدیران صنایع با مسولان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، تعهدات طرفین در قبال یکدیگر و ارائه مسائل و مشکلات بررسی شد.

سه هزار و ۷۰۰ پروانه صنعتی با سرمایه گذاری اسمی ۸۰ هزار میلیارد ریال و با حدود ۱۰۰ هزار نفر اشتغال در استان وجود دارد.

این استان در حالی که ۱.۱ درصد جمعیت کشور را داراست ولی به لحاظ تولید صنعتی ۴.۴ درصد سهم تولید این بخش را دارد.

یزد به عنوان چهارمین استان صنعتی ، دومین استان معدنی شناخته می شود که در تولید محصولات کاشی و سرامیک رتبه نخست ، محصولات نساجی ایران با ۲۵ درصد تولید جایگاه دوم و تولید فولاد در جایگاه سوم را دارد.

برپایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در آبان ماه سال ۱۳۹۵، استان یزد یک میلیون و ۱۳۸هزار نفر جمعیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار