صمیمیت و ارتباط خوب راندمان موفقیت را بالا می برد

کلات(پانا)-دهمین جلسه شورای اداری مدیریت آموزش و پرورش کلات با حضور مدیر و پرسنل اداری در‌محل نماز خانه این مدیریت برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
صمیمیت و ارتباط خوب راندمان موفقیت را بالا می برد

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در ابتدای جلسه ضمن عرض خداقوت به همکاران، بر لزوم رعایت نظم و مقررات اداری و رعایت شان و جایگاه ارباب رجوع و خود همکاران تاکید کرد و گفت: ایجاد صمیمیت و ارتباط خوب چه در محیط اداری و چه در مدارس ، موجب بالا رفتن انگیزه برای همکاران می شود و راندمان موفقیت را بالا می برد.

وی در ادامه رعایت اصول اخلاق مداری و سلسله مراتب اداری در محیط کاری را ضروری دانست و بیان کرد : اگر قرار است کار درستی اتفاق بیافتد باید در سه حوزه پرورشی ، آموزشی و عمرانی باشد و این هماهنگی بین بخشی و درون بخشی را طلب می‌کند ،چرا که ما یک مجموعه هستیم و با هم در ارتباطیم.

پروانه دوره ی نگاه های بسته را منسوخ دانست و تشریح نمود: برای موفقیت در یک سیستم باید نگاه هایمان وسیع و بدور از هر‌گونه حب و بغضی باشد ، قطعا اگر اینگونه نباشد مسیر رشد و تعالی را بر خود و دیگران خواهیم بست.

رمضان پروانه در پایان بیان کرد: نظارت بر عملکرد مدارس را باید جدی گرفت و نقاط ضعف و قوّت را بیان نمود ، و ضمن تقدیر از زحمات مدیران و همکاران اگر در مدرسه ای مشکلی وجود داشت ، آن را با دقت بررسی نموده و راهکارهای لازم را ارائه نماییم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار