آموزش و پرورش قم عزادار غم فقدان یک معلم ریاضی

قم(پانا)-آموزش و پرورش استان قم داغدار مصیبت فقدان مهندس «علی سروی همپا» از معلمان پرتلاش ریاضی است.

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش قم عزادار غم فقدان یک معلم ریاضی

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره «علی سروی همپا» مدیر دبیرستان آموزش از راه دور ناحیه چهار و از معلمان پرتلاش ریاضی استان قم، روز سه شنبه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار برگزار شد.

در این مراسم که به همت انجمن علمی آموزشی معلمان ریاضی استان قم و با حضور «علی فیض» رییس آموزش و پرورش ناحیه چهار، معلمان ریاضی و گروه های آموزشی استان، پیشکسوتان آموزش و پرورش، مدیران واحدهای آموزشی، کارکنان اداری و همکاران و خانواده مرحوم «سروی» برگزار شد، کلیپی پیرامون خدمات و تلاش های اثربخش آن مرحوم پخش شد و شرکت کنندگان در مراسم با مرثیه سرایی و قرائت آیاتی از قرآن کریم، یاد آن عزیز سفرکرده را گرامی داشتند.

همچنین «حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در پایان مراسم، با اعضای خانواده مرحوم سروی دیدار و این مصیبت جانکاه را به آنان تسلیت گفت.

در مراسم فوق، پیام تسلیت و همدردی اتحادیه انجمن های علمی و آموزشی معلمان ریاضی کشور نیز قرائت شد.

مرحوم مهندس «علی سروی همپا» متولد سال 1351 در شهر تکاب استان آذربایجان غربی و دارای لیسانس دبیری ریاضی از کاشان و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع بود. وی مدت 8 سال تدریس ریاضی در دبیرستان های ناحیه 2 قم و سرگروهی آموزش ریاضی این ناحیه را بر عهده داشت و پس از آن به ناحیه چهار آموزش و پرورش و تدریس ریاضی در دبیرستان های این ناحیه منتقل شد.

مرحوم سروی مدیر و عضو شورای اجرایی و نیز مسئول روابط عمومی و دبیرخانه انجمن علمی آموزشی معلمان ریاضی استان قم، نماینده انجمن علمی آموزشی معلمان ریاضی استان در اتحادیه انجمن های ریاضی کشور، کارشناس مسئول گروه تکنولوژی آموزشی ناحیه چهار، مدرّس رشته های رایانه و صنایع در برخی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی قم و مدیر دبیرستان آموزش از راه دور «محمد امین(ص)» ناحیه چهار بود و در چندین همایش و کنفرانس ملی در حوزه ریاضی و صنایع سخنرانی کرده و مقالاتی را نیز ارائه داده بود.

حسن خلق و مهربانی، سختکوشی، حسن تدبیر، دوری از تکلف و اشتیاق به انجام تعهد مسئولیت برخی از ویژگی های بارز مرحوم مهندس «علی سروی همپا» بود؛ وی سرانجام پس از 25 سال خدمت صادقانه در آموزش و پرورش، ظهر روز پنجشنبه 26 دی 98 بر اثر سانحه تصادف در محدوده جاده رباط کریم به لقاءالله پیوست.

مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت این معلم فرهیخته، روز پنجشنبه سوم بهمن از ساعت 15 تا 16:30 در مسجد الغدیر واقع در انتهای بلوار امین، قبل از ورودی صفاشهر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار