فعالیت ۱۷ پست امداد و نجات در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: ۱۷ پست امداد و نجات در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال هستند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۱۷ پست امداد و نجات در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر اردبیل از فعالیت ۱۷ پست امداد و نجات در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد گفت: ۱۲ پایگاه ثابت، ۴ پایگاه موقت و یک پایگاه کوهستان در استان اردبیل فعال هستند.

او با بیان اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل آماده امدادرسانی در برف و یخبندان است افزود: تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان نیز در آماده باش کامل می‌باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه انتظار می‌رود هموطنان و هم استانی‌ها از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند افزود:، اما اگر عازم سفر شدید، عوامل جمعیت هلال احمر را همیار خود بدانید.

معبودی با بیان اینکه هموطنان باید قبل از مسافرت در فصل زمستان حتما یک بار به طور آزمایشی زنجیر چرخ خودرو را بسته باشند، تصریح کرد: مسافران باید از سالم بودن سیستم‌های فنی خودرو به ویژه سیستم گرمایی و برف پاک کن‌ها اطمینان حاصل نمایند.

او با اشاره به اینکه همراه داشتن وسایل گرمایی اعم از پتو، لباس گرم، مقداری آب و آذوقه از ضرورت‌های سفر‌های زمستانی است، ادامه داد: همراه داشتن زنجیر چرخ و توجه به هشدار‌های هواشناسی و پلیس راه را هیچ گاه نباید فراموش کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است، افزود: شماره ۱۱۲ کاملا رایگان بوده و حتی بدون سیمکارت هم می‌توان با این شماره تماس گرفت.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز به دلیل بارش برف و سردی هوا در اردبیل پیش دبستانی و ابتدایی و در نمین پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول را در نوبت بعد از ظهر امروز تعطیل اعلام کرد.

در نوبت صبح امروز هم برخی مقاطع تحصیلی در استان اردبیل تعطیل اعلام شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار