نواختن زنگ مهربانی و جمع آوری هدایا و کمک ها جهت هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان در منطقه تبادکان

مدیر آموزش و پرورش

مشهد(پانا)-زنگ مهربانی با هدف جمع آوری هدایا و کمک های دانش آموزان و فرهنگیان منطقه جهت سیل زدگان سیستان و بلوچستان، با حضور مدیر و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش تبادکان در دبستان حضرت خدیجه نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ مهربانی و جمع آوری هدایا و کمک ها جهت هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان در منطقه تبادکان

علی سعیدی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در این مراسم طی سخنانی با اشاره به شرایط سختی که هموطنان ما به خصوص دانش آموزان و کودکان در سیستان و بلوچستان به واسطه سیل خانمانسوزی که رخ داده، دارند، گفت: ضرورت دارد همه ما در این شرایط به کمک هم نوعان خودم بیاییم و با احساس همدلی در کنار آنها قرار بگیریم. و این اتفاقی است که بارها ملت ایران نشان از خود نشان داده و حس همدلی، فداکاری و نوع دوستی را در تمامی شرایط نسبت به هموطنان خود داشته و دارند.
سعیدی با تاکید بر اینکه نوع دوستی یک وظیفه است و همه ما وظیفه داریم نسبت به همنوع خود حساس باشیم افزود: اولین نگاهی که به پویش مهربانی و این برنامه داریم، وظیفه انسانی آن است و خطاب به همکاران فرهنگی منطقه بیان کرد: هیچ فرصتی را نباید دست کم بگیریم و از این فرصت و از این مسئله که یک فرصت مناسب تربیتی است باید نهایت استفاده را کرده و همسو با درسی که در کلاس به دانش آموزان آموزش داده می شود و آنان این آموخته ها را به صورت عینی و عملیاتی به منصه ظهور برسد.

وی اضافه کرد: سند تحول بنیادین از ما می خواهد که دانش آموزان را متخلق به ارزش های انسانی تربیت کنیم و با توجه به اینکه آموزش و پرورش ما مبتنی بر آموزه های دینی و نظام معیار اسلامی می باشد باید ویژگی های خوب و فضایل اخلاقی را به دانش آموزان بیاموزیم و از این دست، فضایلی همچون فداکاری، حس همدلی، حس نودوستی و مهربانی است.

گفتنی است در طرح پویش مهربانی که به همت سازمان دانش آموزی انجام پذیرفته تمامی دانش آموزان و همکاران هدایا و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به دانش آموزان سیستان و بلوچسنپتان اهدا خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار