رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد: آگاهی و بصیرت به عنوان پیام های انقلاب اسلامی در جهان است

یزد(پانا)- حجت الاسلام فخر الدین با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی گفت: آگاهی و بصیرت به عنوان پیام های انقلاب اسلامی در جهان است.

کد مطلب: ۱۰۰۶۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد: آگاهی و بصیرت به عنوان پیام های انقلاب اسلامی در جهان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام محمد فخرالدین» امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: انقلاب اسلامی ما با انقلاب های دیگر متفاوت است زیرا این انقلاب بر اساس معنا و نور بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: این انقلاب باید بر اساس ویژگی های اولیه خود ادامه پیدا کند و راه را با هدایت ها و رهنمودهای رهبری ادامه دهد.

وی افزود: علم و بصیرت، مبارزه با استکبار و گناه، صبر و استقامت به عنوان ویژگی های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام فخرالدین ادامه داد: یکی از پیام های انقلاب آگاهی و بصیرت است و امروز دست دادن با استکبار همراه با شکست خواهد بود و خداوند نیز با کسی است که با او دست دهد و معنویت را در خود حفظ کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: انقلاب ما، انقلاب مبارزه با تزویر بود و مردم نیز باید با آن مقابله کنند.

وی ادامه داد: ما در انقلاب میزبان سفره شهدا هستیم که باید این را در جامعه پررنگ کنیم.

حجت الاسلام فخرالدین بیان کرد: : همه ما وظیفه داریم ایام الله دهه فجر و اینکه در چه شرایطی قرار داشتیم و چه ذلتی را تحمل می کردیم و انقلاب ما را به آزادی و آزادگی رساند و از یوغ استکبار رها کرد، را برای نسل امروز و اقشار مختلف بازگو کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: هر برنامه ای که در دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن برگزار می شود، شکرگذاری ما برای نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی است و باید نگاهی فراگیر داشته باشیم برای جشن‌های انقلاب همه آحاد را در نظر بگیریم.

حجت الاسلام فخرالدین گفت: دشمنان ما همواره در حال دسیسه‌چینی هستند و در چنین شرایطی هر کدام از ما به سهم خود وظیفه داریم برای نظام و انقلاب و سربلندی جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: نگاه ما در برگزاری جشن‌ها نباید فقط محدود به ۱۲ تا ۲۲ بهمن باشد و برنامه‌های 41 سالگی انقلاب در همه مناسبت‌های پیش‌رو باید برگزار شود به ویژه جانبازی گذشتگان و سختی های بزرگان باید به ویژه برای نسل جوان بازگو شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار