مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد :

۸۴۰ هزار لیتر محلول تا کنون برای شهرداری های مناطق تهیه وتوزیع گردیده است

تبریز(پانا) - جهت جلوگیری از خطرات ناشی از بارش برف در ۲۴ ساعت گذشته و ممانعت از یخ‌زدگی و لغزندگی معابر ۸۴۰ هزار لیتر محلول تهیه و به شهرداری‌های مناطق تحویل داده شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
۸۴۰ هزار لیتر محلول  تا کنون برای شهرداری های مناطق تهیه وتوزیع گردیده است

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند گفت : در راستای ایمن سازی خیابان ها و معابر ،سازمان مدیریت پسماند در ۲۴ ساعت گذشته برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی ناشی از بارش برف اقدام به تهیه و توزیع ۸۴۰ هزار لیتر محلول کرده و تعداد ۱۰ دستگاه کمپرسی و سه دستگاه برف روب نیز به صورت مداوم در حال فعالیت هستند.

اصغری در رابطه با پاکسازی پیاده رو ها و حواشی خیابان ها نیز افزود : پاکبانان وظیفه شناس سازمان به صورت جدی و مداوم تمامی پیاده رو ها و حواشی خیابان ها را تمیز می‌کنند تا شاهد هیچ گونه لغزندگی و بروز حادثه نشویم و شهروندان عزیز بتوانند با امنیت هرچه بیشتر کارهای روزانه خود را انجام دهند.

او همچنین اظهار داشت : از تمامی شهروندان خواهشمندم برای امنیت هرچه بیشتر خود و برای آسان‌تر شدن انجام وظایف همکاران پاکبان در امر پاکسازی و محلول پاشی در مواقع غیر ضروری از تردد در معابر خودداری کنند تا بتوانیم با حداکثر سرعت وظیفه خدمات‌رسانی خود را به انجام برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار