مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

تورنمنت چندجانبه بین المللی در رشته تیمی کشتی پهلوانی با حضور پنج کشوردر بجنورد برگزار می شود

بجنورد (پانا) - مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از برگزاری تورنمنت چندجانبه بین المللی در رشته تیمی کشتی پهلوانی همزمان با سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای در بجنورد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تورنمنت چندجانبه بین المللی در رشته تیمی کشتی پهلوانی با حضور پنج کشوردر بجنورد برگزار می شود

به گزارش ایسنا کوروش بهادری با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در بجنورد از فردا اظهارکرد: قرار بر این شده است تا طی این دور از رقابت ها، مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی جهان و تورنمنت چند جانبه بین المللی کشتی پهلوانی به صورت همزمان برگزار شود.

وی گفت: تورنمنت چندجانبه بین المللی در رشته تیمی کشتی پهلوانی با حضور پنج کشور برگزار خواهد شد.

بهادری با اشاره به اینکه کشورهای شرکت کننده در این تورنمنت طی قرعه کشی که امروز انجام خواهد شد، مشخص می شود، افزود: اما سعی بر این است تا در این تورنمنت از هر قاره یک کشور حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از گلایه های مردم این استان عدم امکان شرکت ورزشکاران این استان در مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی است، تصریح کرد: با پی گیری های انجام شده قرار بر این شد تا ورزشکاران این استان در تورنمنت چندجانبه بین المللی در رشته تیمی کشتی پهلوانی شرکت کنند.

وی تاکیدکرد: جوایز برندگان تورنمنت هیچ تفاوتی با جوایز مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای نخواهد داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: تیم اترک به نمایندگی از این استان در این تورنمنت شرکت می کند که پنج ورزشکار در این تیم حضور خواهند داشت.

سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از 30 دی ماه تا دوم بهمن ماه به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار