بارش برف و برودت هوا در ایران

برف و سرما مدارس کدام شهرها را امروز تعطیل کرد

تهران (پانا) - سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد به علت بارش شدید برف و برودت هوا، مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول شهر تهران امروز (یکشنبه) در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برف و سرما مدارس کدام شهرها را امروز تعطیل کرد

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، مسعود ثقفی اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا و لغزندگی معابر، مدارس ابتدایی و متوسطه اولو دوم کلیه مناطق شهر تهران امروز یکشنبه 29 دی‌ماه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

این در حالی است که بارش برف همچنان ادامه دارد و مدارس برای حفظ سلامت دانش آموزان تعطیل شده است.

شهرستان‌های استان تهران

همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز از تعطیلی مدارس در کلیه مقاطع در نوبت صبح امروز یکشنبه ۲۹ دی‌ماه در برخی از شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

عباس معبودی، رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد مدارس شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، رباط کریم، ملارد، شهرقدس، شهریار، چهاردانگه، اسلامشهر، نواحی یک و دو بهارستان، نواحی یک و دو شهر ری، فشافویه و کهریزک، در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

آذربایجان غربی

امروز برخی از مدارس آذربایجان غربی در نوبت صبح نیز تعطیل اعلام شده است. به این ترتیب مدارس ابتدایی شهری و مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه روستایی نواحی یک و ۲ اورمیه، سردشت، ابتدایی و دوره اول متوسطه چایپاره، ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی سلماس، تمامی مدارس روستایی تکاب تعطیل و مقاطع ابتدایی شهری با یه ساعت تاخیر شروع می‌شود. تمامی مدارس انزل، نازلو، صومای برادوست سیلوانا،میاندواب، مرحمت آباد،خوی، مهاباد،پیرانشهر، بوکان، اشنویه و نقده در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است.

زنجان

همچنین بنا بر اعلام روابط‌ عمومی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان زنجان، به دلیل بارش برف سنگین و کولاک مدارس برخی مناطق تعطیل شد. مدارس همه مقاطع ناحیه یک و دو زنجان، زنجان‌رود، ایجرود و انگوران تعطیل اعلام شد که این تعطیلی شامل مدارس شیفت صبح و عصر (یکشنبه ۲۹ دی) است. اداره‌کل هواشناسی استان زنجان امروز اخطاریه جوی نارنجی صادر کرد و بارش سنگین برف توام با کولاک و مه را پیش‌بینی کرده است.

چهارمحال و بختیاری

از سوی دیگر در اطلاعیه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری آمده است: به اطلاع کلیه هم استانی‌ها می‌رساند با توجه به بارش برف و کولاک یکشنبه ۲۹ دی‌ماه کلیه مدارس شهرستان کوهرنگ به جز منطقه بازفت در مقطع ابتدایی تعطیل و در مقطع متوسطه دوره اول و دوم فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

اردبیل

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل نیز اعلام کرد روز یکشنبه 29 دی‌ماه 98 به دلیل بارش برف و برودت هوا، تمامی مقاطع تحصیلی در شهرهای اردبیل، سرعین، نمین، نیر، هیر و ارشق، همچنین پیش دبستانی، ابتدایی و مدارس استثنایی شهرستان خلخال و مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم روستایی با با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد . همچنین مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم شهرستان لاهرودو با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

کردستان

روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان هم اعلام کرد به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر و برودت هوا و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با فرمانداران شهرستان‌ها، امروز یکشنبه ۲۹ دی‌ماه ۹۸ تعدادی از مدارس استان تعطیل است. به این ترتیب مدارس دوره ابتدایی و مراکز پیش‌دبستانی سطح شهر و همه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح روستاهای شهرستان سقز و منطقه زیویه، همه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح شهر و روستاهای شهرستان دیواندره، در شهرستان بانه مدارس دوره ابتدایی و مراکز پیش‌دبستانی سطح شهر و همه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح روستاهای شهرستان و منطقه کرانی همه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح شهر و روستا تعطیل است.

مرکزی

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی نوبت صبح یکشنبه 29 دی شهرستان آشتیان تعطیل است و فعالیت مدارس برخی دیگر از شهرستان‌های این استان با تاخیر آغاز می‌شود. فعالیت مدارس نوبت صبح شهرستان کمیجان و منطقه سربند در روز یکشنبه بیست و نهم دی ماه به دلیل بارش برف، سرما و لغزندگی جاده‌ها و معابر با تاخیر و ساعت ۹ صبح آغاز شده است. همچنین فعالیت مدارس همه دوره‌های تحصیلی شهرستان‌های زرندیه، شازند، فراهان و منطقه نوبران، مدارس روستایی شهرستان خمین نیز در نوبت صبح با تاخیر و ساعت 9 فعالیت خود را آغاز شده است.

قزوین

آموزش و پرورش استان قزوین هم به دلیل بارش برف و برودت هوا، همه مدارس پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی در تمامی نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان قزوین را امروز یکشنبه 29 دی در نوبت صبح تعطیل اعلام کرد.

مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم استان قزوین در نوبت صبح امروز یکشنبه بیست و نهم دی‌ماه دایر است.

البرز

همچنین روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، به علت بارش برف و برودت هوا اعلام کرد مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان‌های کرج، فردیس، ساوجبلاغ و طالقان در نوبت صبح و عصر یکشنبه 29 دی‌ماه تعطیل است.

آذربایجان شرقی

طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در این استان نیز به علت بارش سنگین برف و برودت هوا مدارس در نواحی پنج‌گانه کلان‌شهر تبریز و برخی مناطق استان در روز 29 دی‌ماه 98 تعطیل است.

طبق اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش این استان، در مناطق ملکان و بستان آباد همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح، در منطقه ورزقان همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر، در مناطق بناب و بخش تیکمه داش همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح، در بخش‌های خسروشاه و نظرکهریزی همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح، در منطقه اهر همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر، در اسکو و شهرجدید سهند همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح، هشترود همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح، در بخش ایلخچی همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های‌ تحصیلی شیفت صبح، در عجبشیر همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر، در چاراویماق همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری، در بخش صوفیان همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح، در منطقه سراب همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح، در منطقه مرند همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل تعطیل هستند.

همچنین در تسوج مدارس استثنایی، پیش‌دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل‌اند ولی مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت کرده‌اند.

در منطقه هوراند و بخش خاروانا همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و مدارس دوره اول و دوم متوسطه در جلفا فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر شروع کرده‌اند.

همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح در بخش مهربان، در بخش شبستر همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح، در کندوان و ترکمانچای همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح، در جلفا مدارس استثنائی، پیش‌دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل، در میانه همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح، در کاغذکنان همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار