کارگاه آموزشی "توانمند سازی مدیران و مربیان پیشتاز" شهرستان تکاب برگزار شد

ارومیه (پانا) - کارگاه آموزشی "توانمند سازی مدیران و مربیان پیشتاز" شهرستان تکاب با حضور 120 نفر از مربیان و مدیران مدارس شهرستان تکاب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی "توانمند سازی مدیران و مربیان پیشتاز" شهرستان تکاب برگزار شد

"حسین عباس زاده" رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی در این کارگاه با اشاره به وضعیت کلی تشکیلات پیشتازان در استان گفت: سازمان دانش آموزی استان برنامه ریزی ویژه ای را برای توانمند سازی دانش آموزان و مربیان پیشتاز انجام داده وامسال در تلاش است تا 78 هزار دانش آموز و 3000 مربی ثبت شده در سامانه جذب را در قالب دوره های آموزشی با مهارت های اجتماعی و اردویی و تشکیلاتی آشنا نماید.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی ضمن تشکر از مربیان و دانش آموزان تشکیلاتی حاضر دردوره آموزشی گفت: اعضای جدید زیادی در سال تحصیلی 99-98 به مجموعه مربیان سازمان دانش آموزی افزون شده و این نشان از برنامه ریزی دقیق و فعالیت مناسب همکاران در سطح استان دارد.

به گفته عباس زاده مهارت های "امداد و نجات و کمک های اولیه"، " آشنایی با سازمان و هویت سازمانی"، " گره و چوب" ، مخابره و جهت یابی" و " صف جمع، فریادهای شادی و نغمه های اردویی" طی 3 روز و در قالب دوره های ضمن خدمت به مربیان آموزش داده می شود .

"علی نیا" مدیر آموزش و پرورش شهرستان تکاب نیز در این کارگاه گفت: دوره آموزشی مهارت های تشکیلاتی طی 3 روز برای 120 نفر از مربیان جدید الورود و قدیمی سازمان دانش آموزی ومدیران مدارس شهرستان تکاب برگزار شد.

وی افزود: دانش آموزان عضو تشکل پیشتازان شهرستان تکاب یکی از فعالترین گروه های پیشتازان سازمان دانش آموزی استان هستند و همه ساله در اردوهای ملی نقش بسزایی را در موفقیت های کسب شده برای استان ایفا می کنند. امسال 2 هزارو 473 دانش آموز تکابی در سامانه جذب پیشتازان ثبت نام کرده اند.

در حاشیه این کارگاه با دستور و پیگیری مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان به یکی از دانش آموزان عضو تشکل پیشتازان که دارای مشکل جسمی بود یک دستگاه ویلچر از سوی سازمان دانش آموزی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار