کشیک ۱۳۹ نفر از خادمیاران مهریزی در حرم امام رضا (ع)

یزد(پانا)- مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد گفت: در شهرستان مهریز از ۶۹۵ داوطلب خادمیاری، ۱۳۹ نفر موفق به کشیک در حرم امام رضا (ع) شده اند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کشیک ۱۳۹ نفر از خادمیاران مهریزی در حرم امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد حسین رحیمی نسب مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد در کانون خادمیاران مهریز گفت: تاکنون ۶۹۵ نفر در شهرستان مهریزد در طرح خادمیاران رضوی ثبت نام کرده اند که ۵۰۸ نفر از این افراد آموزش های لازم برای خادمیاری را دیده اند و ۱۳۹ نفر موفق به کشیک در آستان قدس رضوی شده اند.

او با بیان اینکه خادمیاران رضوی باید سرفصل‌های سبک زندگی رضوی را برای شهروندان تبیین کنند، افزود: کانون‌های خادمیاری امام رئوف در استان یزد با هدف محرومیت زدایی، ترویج سبک زندگی رضوی، ایجاد جریان امام رضایی و گسترش نماد امام هشتم ایجادشده است.

رحیمی نسب ادامه داد: خادمیاران در قالب طرح خادمیاران آستان قدس رضوی می‌توانند در حوزه‌های مختلف از قبیل؛ اردو‌های جهادی، زائران محروم، فرهنگی-آموزشی، کارآفرینی و اشتغال، بهداشت و درمان، اطعام و حمایت مالی از محرومان، مشاوره و روانشناختی و... به ارائه خدمت بپردازند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد با اشاره به اینکه طرح ابتکاری قرار هشتم استان یزد به عنوان الگو در استان‌های دیگر در حال اجراست، ادامه داد: در قالب طرح قرار هشتم، هشتم هر ماه خادمیاران رضوی هشت کار نیک و پسندیده بر اساس تخصص و توانایی خود انجام می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار