ایجاد سازمان رزم با عنوان «مرزیار» در مرزهای کشور

تهران (پانا) - فرمانده مرزبانی ناجا بر ایجاد سازمان دوم رزم با عنوان «مرزیار» تأکید کرد و گفت خوشبختانه در خراسان جنوبی همراهی و همدلی خوبی میان مرزنشینان و مرزبانان وجود دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد سازمان رزم با عنوان «مرزیار» در مرزهای کشور

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در حاشیه نشست با سران طوایف و عشایر شهرستان گزیک در جمع خبرنگاران، گفت: ارتقاء دیپلماسی مرزی در دستور کار جدی فرماندهی مرزبانی ناجا است و امسال با آژانس دریایی پاکستان، دیپلماسی جدیدی را آغاز کرده ایم که منجر به ارتقاء امنیت در مرز‌های جنوب شرقی کشور خواهد شد.

وی با اشاره به تحمیل فتنه های استکبار به کشور افغانستان، افزود: مرز‌های مشترک باید با همکاری کشور‌های همسایه و بدون مداخله نیرو‌های فرامرزی مدیریت شوند.

فرمانده مرزبانی ناجا از تشکیل سازمان رزم با عنوان مرزیار خبر داد و افزود: به دنبال تشکیل سازمان رزم جدیدی به نام مرزیار هستیم تا از ظرفیت مرزنشینان برای مراقبت از مرز‌ها بیشتر استفاده کنیم.

سردار رضایی با اشاره به تشدید فتنه استکبار در رابطه با افزایش تولید مواد مخدر در افغانستان، گفت: ضرورت دارد تاکتیک‌ها و استقرارمان را در مرز‌ها متناسب با این فتنه‌ها طراحی و اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه در خصوص امنیت مرز‌های مشترک با کشور افغانستان دغدغه‌ای نداریم، افزود: قاچاق مواد مخدر یکی از دغدغه‌های مهم مرزبانی است که در این خصوص طی ۱۰ ماه گذشته ۷۶ تن مواد مخدر با تلاش مرزبانان در مرزهای کشور کشف شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا امنیت مرزها را نتیجه تعامل و همکاری خوب مرزنشینان با مرزبانان دانست و گفت: خوشبختانه در خراسان جنوبی همراهی و همدلی خوبی میان مرزنشینان و مرزبانان وجود دارد که باعث امنیت پایدار در مرز‌های شرقی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار