سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

یکی از رویدادهای لذت بخش و فراموش نشدنی برای هر کودک گام نهادن به محیط درس و آموزش است

تهران (پانا) - جلسه کارگروه تخصصی پیش دبستانی با حضورسرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،مؤلفین، کارشناسان حوزه آموزش ابتدایی و مشاوران برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
یکی از رویدادهای لذت بخش و فراموش نشدنی برای هر کودک گام نهادن به محیط درس و آموزش است

در این نشست عربعلی زینالی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی اظهار کرد: در گذشته والدین کلیه فرآیند آموزش کودکان را برعهده داشتند در حالی که امروزه با توجه به مشغله والدین و اهمیت آموزش مراکزی تاسیس شده‌اند که خدمات آموزش به کودکان را بر عهده دارند.

او در ادامه با اشاره به اینکه پیش دبستانی یکی از مقاطع تحصیلی ویژه کودکان است که در آن به کودکان مفاهیم و مطالب مورد نیاز برای ورود به مدرسه آموزش داده می‌شود، و هدف از آموزش پیش دبستانی رشد همه جانبه کودکان دانست و افزود: این دوره باید از برنامه و فعالیت‌هایی تشکیل شود که در کنار پر کردن اوقات فراغت کودکان، باعث رشد ذهنی و جسمی آنها شود.

زینالی در ادامه یکی از رویدادهای لذت بخش و فراموش نشدنی برای هر کودک را گام نهادن به محیط درس و آموزش بیان نمودو گفت: کلاس و مدرسه در عین آن که می‌تواند محیطی امن و همراه با نشاط و شادمانی برای کودک باشد، می‌تواند محیطی پر از هیجان و تنش هم برای او باشد.

او ضمن قدردانی از زحمات همه همکاران، با تأکید بر تقویت ایمان، اعتماد به نفس، از مسئولیت بزرگ که بر دوش دارند را یادآور شد و افزود: تلاش و مجاهدت همکاران عزیز را در ایجاد پایگاه مستحکم تولید علم و مهارت آموزی همراه با کمیت و کیفیت در تولید محتوای پیش دبستانی را ستودنی و ارزشمند می دانم درحالیکه داشتن تجارب خوب و با نشاط از دوره پیش دبستانی می‌تواند علاقه و تمایل کودک را برای آغاز آموزش ابتدایی صد چندان کند و اگر کودک از دوران ‌آمادگی خود تجربه‌ای سخت و دشوار داشته باشد، مدرسه را نیز با زحمت و دردسر خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار