بازدید مدیرسازمان دانش آموزی اردبیل از سرویس حمل ونقل مدارس

اردبیل (پانا) - مدیرسازمان دانش آموزی استان در معیت کارشناس سازمان دانش آموزی ازوضعیت سرویس حمل ونقل دانش آموزی مدارس بازدیدبه عمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرسازمان دانش آموزی اردبیل از سرویس حمل ونقل مدارس

در راستای تحقق مصوبات جلسات هیات امنای سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص نظارت برعملکرد پیمانکاران ورانندگان خودروهای حمل ونقل دانش آموزی وانجام فعالیتهای فرهنگی وتربیتی در سرویس مدارس ، مدیرسازمان دانش آموزی استان در معیت کارشناس سازمان دانش آموزی ازسرویس حمل ونقل دانش آموزی مدارس اردبیل بازدید کردند.

اکیپهای اعزامی ضمن بازدید از نحوه سرویس‌دهی به دانش‌آموزان در خصوص توسعه فعالیت‌های فرهنگی سرویس‌های مدارس با تعدادی از همکاران، دانش‌آموزان و رانندگان تبادل نظر نمودند.

در این بازدیدپرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان در گفت وگوبا پانا اظهار کرد: این بازدید در جهت بهبود وضعیت و رفع نگرانی اولیاء دانش آموزان و خدمت رسانی بهتر سرویس های طرف قرارداد و همچنین رعایت مقررات و قوانین انجام پذیرفت تا بتوانیم خدمات ایمن و قانونمند را در جهت رضایتمندی ارائه نمائیم.

او تاکید کرد: هدف اصلی در بازدیدها تامین رضایتمندی و آسایش و رفع دغدغه های اولیاء است که نارسایی در خدمات سرویس دهی به حداقل برسد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: یکی از نگرانی های والدین, خطراتی است که در سرویس مدرسه ممکن است برای دانش آموزان ایجاد شود. رعایت چند نکته ساده موجب می‌شود دانش آموزان کمتر دچار مشکل شوند.

- از دانش آموزان بخواهید در محلی امن برای مثال پیاده رو و دور از رفت و آمد خودروها در انتظار سرویس مدرسه خود باشند.

- اطمینان حاصل کنید که کودکان تا هنگامی که خودرو کاملا متوقف نشده, در آن باز نشده و راننده اجازه ورود نداده است سوار سرویس نشوند.

- به دانش آموزان یادآوری کنید که هرگز نباید پشت مینی بوس بدوند چون ممکن است موقع دور یا نزدیک شدن کودکان به سرویس راننده آنها نبیند.

- سرویس مدرسه هم مانند یک کلاس است و راننده معلم آن پس حتما باید به دانش آموزان خود توضیح دهید که به حرف راننده توجه کنند.

- به دانش آموزان بگویید یک صندلی مناسب را انتخاب کنند و روی آن بنشینند. در هنگام حرکت سرویس مدرسه به هیچ عنوان از جای خود بلند نشوند زیرا یک ترمز ناگهانی موجب زمین خوردن آنها خواهد شد.

- مواظب باشید دانش آموزان در داخل سرویس به هم چیزی پرتاب نکنند زیرا ممکن است به راننده اصابت کند.

- از دانش آموزان بخواهید با صدای بلند صحبت نکنند.

اصغری در پایان تصریح کرد: بازدید از سرویسهای حمل ونقل دانش آموزی مدارس کماکان ادامه خواهدداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار