عرضه بی‌واسطه فرش و تابلو فرش دستباف در موزه فرش

تهران (پانا) – دبیراجرایی نمایشگاه فرش و تابلوفرش دستباف می‌گوید با هدف حذف واسطه‌ها در عرضه آثار هنرمندان و بافندگان فرش، نمایشگاه فرش و تابلوفرش تهران تا جمعه 27 دی در محل موزه فرش تهران درحال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
عرضه بی‌واسطه فرش و تابلو فرش دستباف در موزه  فرش

مهران بیگی،‌ دبیر اجرایی نمایشگاه فرش و تابلوفرش دستباف اظهار کرد:‌ نمایشگاه فرش و تابلوفرش دستباف با همکاری شرکت تعاونی حامیان میراث فرهنگی در موزه فرش به نشانی خیابان کارگر تقاطع خیابان فاطمی در حال برگزاری است.

وی افزود:‌ در این نمایشگاه آثار هنرمندان و بافندگان فرش دستباف کشور از شهرهای قم، تبریز، اصفهان، شیراز، چهارمحال و بختیاری، سیرجان، اردکان، نائین در معرض دید عموم قرار گرفته است. حضور این شرکت‌کنندگان برای در معرض نمایش قرار دادن کالاهای به روز تولیدی آنها است.

بیگی عنوان کرد:‌ برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست محیطی گرم و خانوادگی را فراهم می‌کند تا تولیدکنندگان بتوانند کالای تولیدی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف‌کننده برسانند.

وی تصریح کرد:‌ همچنین در این نمایشگاه طرح تعویض فرش کهنه با نو نیز انجام خواهد شد و رسالت و اولویت نخست در برگزاری این نمایشگاه‌ها حذف واسطه‌ها خواهد بود.

دبیراجرایی نمایشگاه فرش و تابلوفرش دستباف خاطر نشان کرد:‌ نمایشگاه فرش و تابلوفرش دستباف تا 27 دی ماه از ساعت 3 تا 9شب دایر خواهد بود. ساعات بازدید از نمایشگاه در روز جمعه از صبح تا 9 شب خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار