نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس:

برجام برای ایران نفعی نخواهد داشت

سمنان (پانا) - نماینده شهرستان‌های گرمسار و آرادان با تأکید بر لزوم لغو تحریم‌ها برای بازگشت ایران اسلامی به تعهدات برجام گفت: یک‌طرفه بودن برجام برای ایران اسلامی نفعی نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۰۵۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برجام برای ایران نفعی نخواهد داشت

غلامرضا کاتب نماینده شهرستان‌های گرمسار و آرادان، ضمن اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین مسافران هواپیمای تهران-کی‌یف با تأکید بر اینکه گام اول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای انتقام از آمریکا نشان از توان مقابله‌به‌مثل کردن ملت ایران و ایستادگی در برابر ظلم و استبداد است، اظهار داشت: لغو تحریم‌ها برای بازگشت ایران اسلامی به تعهدات برجام ضروری است و این در حالی است که یک‌طرفه بودن برجام برای ایران اسلامی نفعی نخواهد داشت.

او ضمن اعلام محکومیت اقدام جنایت‌کارانه ترور سردار سلیمانی بیان کرد: انتقامی سخت درخور شخصیت و جایگاه شهید سلیمانی انتظار جهان استکبار را می‌کشد لذا با اجرای گام اول انتقام سخت که در اصل سیلی محکمی محسوب می‌شود، دشمنان جرئت اقدام مقابله‌ای نخواهند داشت.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس بابیان اینکه وظیفه دولت در حال حاضر کاهش هزینه‌های جاری و جلوگیری از تورم است، خاطرنشان کرد: باید برای رسیدن به خودکفایی و رهایی از وابستگی به کشورهای بیگانه غربی تلاش بیشتری انجام شود.

کاتب با تأکید بر اینکه کاهش تعهدات برجامی با توجه به شرایط فعلی بهترین تصمیم دولت بود، تصریح کرد: دوران استکبار و ستیزه‌جویی با ملت‌های جهان اسلام به پایان رسیده و ترویج فرهنگ صلح‌دوستی و احترام متقابل بهترین راه نفوذ در جامعه بشری و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار