مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر در شورای آموزش و پرورش منطقه گفت:

اگر تصمیم سازی که یک فرایند طولانی مدت و کارشناسی شده است به درستی اتفاق بیفتد، تصمیم گیری ها دقیق و اصولی خواهد بود.

شاهین شهر(پانا) - محمد اسماعیل زاده در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شاهین شهر ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت سردار سلیمانی و جمعی از هموطنان در حادثه هواپیمای مسافربری و مراسم تشییع در کرمان گفت: شوراهای آموزش و پرورش به مثابه پارلمان تعلیم تربیت منطقه، نقش خود را در سیاست گذاری, راهبری، هدایت و حمایت از برنامه آموزش و پرورش ایفا می کنند .

کد مطلب: ۱۰۰۴۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اگر تصمیم سازی که یک فرایند طولانی مدت و کارشناسی شده است به درستی اتفاق بیفتد، تصمیم گیری ها دقیق و اصولی خواهد بود.

وی افزود: حقیقتا بسیاری از اتفاقات خوبی که در مجموعه آموزش و پرورش رخ داده است با حمایت شورای آموزش و پرورش بوده و جا دارد مجددا از همکاری اعضای شورا صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر در ادامه با تاکید بر اهمیت امر تعلیم و تربیت بعنوان یکی از مهمترین امور حاکمیتی گفت: اگر آموزش و پرورش را بعنوان مولد سرمایه های انسانی یک کشور بدانیم، نتیجه این سرمایه گذاری، خلق سرمایه های معنوی و اجتماعی و ... برای کشور است و پرداختن به ظرفیت های ارزشمند قانونی شورای آموزش و پرورش قطعا می تواند بیش از پیش راهگشای حل معضلات آموزش و پرورش باشد .

اسماعیل زاده ادامه داد: تصمیم گیری، تصمیم سازی و تصمیم یاری در ساختار شورای آموزش و پرورش می تواند با تشکیل کارگروه های ذیل آن شورا در تسریع زمان تصمیم گیری و دقت و تامل در موارد مطرح موثر واقع شود.

وی اضافه کرد: اگر تصمیم سازی که یک فرایند طولانی مدت و کارشناسی شده است، به درستی اتفاق بیفتد تصمیم گیری ها دقیق و اصولی تر خواهد بود ضمن آنکه فعال سازی بیش از پیش کارگروه های ذیل شورا سطح مشارکت را از حوزه کارشناسی به مدیریتی تقویت می کند، لذا شایسته است اعضای برون سازمانی کارگروهی هم همراه با اعضای درون سازمانی آموزش و پرورش در فرایند این تصمیم سازی نقش پر رنگ تر و موثرتری ایفا نمایند.

در پایان جلسه بمناسبت هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش از اعضای این شورا تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار