جزئیات جلسه هم اندیشی اعضای شورا؛دو عضو شورا استعفا نمی‌دهند

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره آخرین وضعیت استعفای ۲ عضو شورا توضیحاتی را داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات جلسه هم اندیشی اعضای شورا؛دو عضو شورا استعفا نمی‌دهند

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در تشریح جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران گفت: جلسه هم اندیشی صبح امروز بدون حضور شهردار تهران برگزار شد و به ۲ موضوع متمم بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران و استعفای برخی از اعضای شورای شهر پرداخت.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بررسی متمم بودجه سال ۹۹ گفت: متمم بودجه به کمیسیون ارجاع شده و ما درخواست نظرخواهی نسبت به این موضوع داشتیم و برای حل اختلاف جهت ارائه در صحن همزمان با بررسی آن در کمیسیون تلفیق نیز صبح امروز برگزار شد.

هاشمی با اشاره به آخرین وضعیت استعفای ۲ عضو شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تهران نظر خود را درباره استعفای خانم‌ها آروین و خداکرمی بیان کردند و نظر بر این بود که نباید در این شرایط حساس این اعضا اینگونه عمل می‌کردند اما باید بدانیم که روحیه افراد با یکدیگر فرق دارد و تاکید ما بر این بود که نظر جمیع اعضا این است که نباید وارد این حرکات شویم.

وی تصریح کرد: بحث سنگینی در این حوزه مطرح شد و اعضا توانستند نظر خود را به قبول ۲ عضو شورای شهر برسانند و شرایط حساس را برای آنها تبیین کنند و ۲ عضو شورای شهر که قصد استعفا داشتند نیز نظر اعضا را پذیرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار