برگزاری نشست علمی،پژوهشی پژوهشگران شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - نشست علمی،پژوهشی پژوهشگران شهرستانهای استان تهران به منظورهم افزایی و تبادل نظر و همچنین ایجاد شور و نشاط علمی بین همکاران و استفاده از یافته های پژوهشی آنان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست علمی،پژوهشی پژوهشگران شهرستانهای استان تهران

در این نشست، مهدی درخشانی پورسرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به برگزاری جلسه با حضور معلمان پژوهنده و پژوهشگران منتخب استان اظهار کرد: این نشست به منظور بررسی مسائل و مشکلات جاری در مدارس و استفاده از پیشنهادهای پژوهشی و رویه‌های علمی برای حل مسائلی که در روند تعلیم و تربیت دانش آموزان وجود دارد، تشکیل شد.

او در ادامه با اشاره به حضور چهل و هفت نفر از پژوهشگران برگزیده مناطق شهرستانهای استان تهران در این جلسه اظهارکرد: تبیین مسائل آموزشی و پرورشی در مدارس و ارائه راهکارها و پیشنهادات به دست آمده از پژوهش‌ها از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

درخشانی،تاثیر فناوری‌های نوین از جمله موبایل و اینترنت بر دانش آموزان، تاثیر کنکور سراسری بر انحراف برنامه درسی اجرا شده در دوره دوم متوسطه، موانع تحقق تبصره 75 در مدارس فنی و حرفه ای و ارتقای فرهنگ سازمانی در مدارس را از دیگر مسائل مطرح شده دراین نشست دانست.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: تفاوت نگاه‌ها در سطوح آموزشی، پرورشی و پژوهشی در مدارس، راهکارهای کاربست یافته‌های پژوهشی برای حل مسائل آموزشی و تربیتی، وضعیت درس تفکر و پژوهش و جلوگیری ازحافظه محوری درتعلیم و تربیت ازجمله دیگرمسائلی بود که پژوهشگران با مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مطرح نمودند و درباره آنها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار