محمد صیدلو:آموزش و پرورش تأمین کننده منابع انسانی و نیروی متخصص در جامعه است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، از فرآیند بررسی اسناد و مدارک و مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال نود وهشت بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو:آموزش و پرورش تأمین کننده منابع انسانی و نیروی متخصص در جامعه است

در حاشیه این بازدید محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،درسخنانی با اشاره به اینکه مسئله تأمین نیروی انسانی متخصص یکی از مهم‌ترین دغدغه مدیران هر سازمان است و آموزش و پرورش نیز از این امر مستثنی نیست،اظهار کرد: آموزش و پرورش تأمین کننده منابع انسانی و نیروی متخصص در جامعه است .

او درادامه افزود: تربیت معلمان حرفه‌ای و خودساخته درحوزه نظام تعلیم و تربیت ازاهمیت دوچندانی برخوردار می‌باشد و به عنوان یک راهبرد مهم در چارچوب اسناد بالا دستی آموزش و پرورش مورد تاکید قرارگرفته است.

صیدلو با اشاره به مشکلات قانون ماده 28 درجذب نیروی انسانی تصریح کرد: آموزش و پرورش بهترین گزینه برای تربیت معلمان در قالب دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلمان است و همه ظرفیت‌ها باید در این راستا به کار گرفته شود .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تاکید بر ضرورت دقت نظر و رعایت عدالت درمصاحبه افراد پذیرفته‌شده خاطرنشان کرد: بدون تردید عدالت مبنای کار مسئولین و دست اندرکاران خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار