با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش؛

اولین المپیاد آنلاین مهارتی هنرجویان کاردانش کشور در کرج آغاز شد

تهران (پانا) - با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اولین المپیاد آنلاین مهارتی کاردانش کشور در کرج آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین المپیاد آنلاین مهارتی هنرجویان کاردانش کشور در کرج آغاز شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، نخستین المپیاد آنلاین مهارتی شاخه کاردانش کشور روز یکشنبه با حضور علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در هنرستان شهید چمران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج آغاز شد.

این المپیاد در ۲ مرحله مقدماتی و نهایی کشوری برنامه ریزی شده و در این آزمون هنرجویان در سه رشته طلا و جواهرات، برق ساختمان و تعمیر تراکتور با یکدیگر می‌کنند.

به گفته کرمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، در این مرحله ارزشیابی بر اساس مانیتور برخط فیلم‌های ارسالی، توسط تیم داوری ستادی و به صورت متمرکز در استان البرز انجام می‌شود.

در این المپیاد 123 هنرآموز از ۲۸ استان کشور در قالب تیم‌های سه نفره به صورت الکترونیکی شرکت کرده‌اند.

کرمی عنوان کرد: «۷۱ کارشناس، داوری این المپیاد را در مراکز استان‌ها برعهده دارند و 10 داور نیز از سوی معاونت آموزش متوسطه وزارت متبوع، برای مانیتورینگ و ارزیابی شرکت کننده‌های سراسر کشور در هنرستان کاردانش شهید چمران کرج به عنوان مرکز اصلی داوری این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند.»

او ادامه داد: «در اولین المپیاد مهارتی شاخه کاردانش هنرجویان دختر و پسر رقابت دارند تا ۳۰ نفر به عنوان منتخب کشوری برگزیده شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار