ثبت بیش از 5 میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر اردبیل از ثبت 5 میلیون و 447 هزار تردد تخلف سرعت غیرمجاز در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از 5 میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل

علی رحمتی در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد با اشاره به ثبت بیش از ۵میلیون تخلف تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: این میزان تخلف توسط ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت ثبت شده است.

او افزود: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محور‌های اردبیل - مشکین شهر و بالعکس با ۵۲۹ هزارو ۱۸۲ تردد و بران-سه راهی سربند و بالعکس در محور پارس آباد با ۴۷۷ هزارو ۸۶۷ تردد در ۹ ماه گذشته ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان میانگین سرعت متوسط محور‌های استان را ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: میانگین سرعت در دو محور یاد شده ۸۵ کیلومتر بر ساعت است که امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند

او به ثبت یک میلیون و ۳۸۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای استان اشاره کرد و اظهار داشت: بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای اردبیل - آستارا و بالعکس با ۲۱۳ هزار تردد، اردبیل مشکین شهر و بالعکس با ۱۳۶ هزار تردد، محور بیله سوار حدود ۹۴ هزار تردد، سه راهی سربند - بران در محور پارس آباد به مشگین شهر با ۷۶ هزار تخلف و محور جعفـرآباد به پارس آباد ۷۰ هزار تخلف به ثبت رسیده است.

رحمتی با اشاره به هوشمندسازی جاده‌های استان اردبیل تصریح کرد: ۶۴ سامانه تردد شمار، ۴۰ دوربین نظارت تصویری و ۲ سامانه توزین حین حرکت در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار