رییس هیات فوتبال : یزد به قطب فوتبال ساحلی کشور تبدیل شده است

یزد(پانا)- رییس هیات فوتبال یزد گفت: با برنامه‌ریزی، همت و همراهی بخش‌خصوصی و همکاری مسوولان ورزش و جوانان با وجودی که استان در منطقه‌ ساحلی قرار ندارد ولی به قطب این رشته در کشور تبدیل شد و در سطح ملی و بین‌المللی موفقیت‌های خوبی را تاکنون کسب کرده است.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
رییس هیات فوتبال : یزد به قطب فوتبال ساحلی کشور تبدیل شده است

به گزارش ایرنا عبدالرضا دستا در آیین تجلیل از کادرفنی، سرپرستی و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد افزود: کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور و دعوت بازیکنان زیادی به تیم ملی گویای تلاش و برنامه‌ریزی است که باید این وضعیت ادامه یابد.

وی ادامه داد: حضور بخش‌خصوصی، همکاری دستگاه‌های مختلف، جوانگرایی، شناسایی و جذب بازیکنان بومی در کنار برنامه‌های آموزشی باید برای حفظ و ارتقای این رشته بیش از گذشته اقدام صورت گیرد.

رییس هیات فوتبال یزد اظهارداشت: باید به نحوی برای آینده در این رشته جذاب و محبوب برنامه‌ریزی کرد که شاهد حضور بازیکنان یزدی در سایر تیم‌های کشور نیز باشیم .

دستا همچنین با اشاره به تاثیرگذاری نقش مثبت بازیکنان در بین جوانان به عنوان یک موضوع مهم فرهنگی و اجتماعی ابراز امیدواری کرد، این رویه و منش اخلاقی و پهلوانی که در یزدی‌ها در کشور وجود دارد ادامه یابد.

در پایان این آیین با لوح سپاس از افتخارآفرینی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد در سال جاری قدردانی شد.

استان یزد به دلیل موقعیت جغرافیایی و وجود عرصه های بیابانی در اطراف آن از دسترسی به دریا محروم است و ساحل ندارد اما رشته فوتبال ساحلی آن گوی سبقت را از بسیاری استان‌های ساحلی ربوده و از این لحاظ از موقعیت بسیار خوبی در سطح ملی برخوردار است.

۱۲ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد یزد راه‌اندازی شد و در این راستا

فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان آغاز شده است .

در این مدت با همت مسوولان باشگاه یادشده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلی، به کارگیری نیروهای فنی و جذب بازیکنان بومی روز به روز قله‌های موفقیت و افتخار را کسب کردند و تیم فوتبال ساحلی گلساپوش در این مدت بارها با وجود حضور تیم‌های نیرومند در سایه همت بازیکنان خود عنوان‌های قهرمانی را کسب کرده است.

هم اکنون وضعیت فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰هزار نفر جمعیت در سال ۱۳۹۵، هم اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار