رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش به پانا خبر داد:

ارائه طرح استفاده از بازنشستگان به عنوان مشاوران سازمانی در مدارس به وزیر آموزش و پرورش

صافی: نشست سه روزه نمایندگان کانون‌های بازنشستگی آموزش و پرورش با حضور وزرای آموزش و پرورش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان مجلس در هفته پیش رو برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت ۳۵۰ کانون بازنشستگی و وجود ۸۵۰هزار بازنشسته در کشور، از حمایت‌های وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با آن‌ها قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ارائه طرح استفاده از بازنشستگان به عنوان مشاوران سازمانی در مدارس به وزیر آموزش و پرورش

احمد صافی در گفت‌وگو با خبرگزاری پانا درباره رایزنی و برنامه‌‌های کانون بازنشستگان در فصل بودجه برای بهبود وضعیت آن‌ها، گفت: روسای کانون‌های بازنشستگی از هفته‌های گذشته در ارتباط با همسان‌سازی حقوق و افزایش حقوق بازنشستگان در حال رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند. در همین زمینه یک گردهمایی از روز یکشنبه تا سه‌شنبه هفته پیش رو در اردوگاه شهید باهنر با حضور وزیر آموزش و پرورش، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان مجلس برگزار خواهد است.

او ادامه داد: ۸۵۰ هزار بازنشسته در کشور هستند که هر سال حداقل ۵۰ هزار بازنشسته به آن‌ها اضافه می‌شود و در چهارسال آینده تعداد آن‌ها از شاغلان بیشتر می‌شود. ما همچنین ۳۰۵ کانون بازنشستگی فعال هم در سراسر کشور داریم.

رییس کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش از پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با امور بازنشستگان تشکر کرد و افزود: آقای حاجی‌میرزایی از زمان شروع کار در وزارت آموزش و پرورش چند کار مهم بسیار خوب انجام داده‌اند، بلافاصله در جمع بازنشستگان حاضر شدند و وعده پیگیری امور و‌ کمک داده است. طرح‌های مهم ما را خواسته‌اند. برای افتتاح کانون بازنشستگان به تبریز رفتند و در گردهمایی پیش‌رو حمایت خود را هم اعلام می‌کنند. همچنین یکی از برنامه‌های ثابت ایشان دیدار با بازنشسته‌های ناتوان در منزل آن‌ها است.

صافی گفت: وزیر آموزش و پرورش امسال موافقت کردند بازنشستگان بتوانند ۱۴ ساعت در مدارس تدریس کنند. طرحی هم با عنوان استفاده از بازنشستگان به عنوان مشاوران سازمانی در مدارس برای وزیر آموزش و پرورش ارسال شده است که در دست پیگیری است.

او در پایان گفت: انتظار بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش این است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه بیشتری به بازنشستگان به ویژه بازنشستگان آموزش و پرورش داشته باشد و همچنین صندوق بازنشستگی را تقویت کند. اخیرا سند سالمندی هم تصویب شده است که به اعتقاد من اگر به درستی اجرا شود بسیاری از مسائل و مشکلات بازنشستگان رفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار