پاتریوت، پاتریوت که می‌گفتید همین بود!

تهران (پانا) - در پی حمله موشکی سپاه پاسداران اسلامی به مواضع آمریکا در پایگاه الاسد عراق، کاربران فضای مجازی نسبت به آغاز انتقام سخت ایران واکنش نشان دادند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پاتریوت، پاتریوت که می‌گفتید همین بود!

به گزارش مهر، بالاخره انتظارها به پایان رسید و نفس‌های حبس شده آزاد شد. بالاخره بغض‌های در گلو مانده ی روزهای اخیر باز شد و صبح امروز فریادهای الله اکبر ملت ایران با رنگ و بوی دیگری سر داده شد و بالاخره «انتقام سخت» ایران آغاز شد.

بامداد امروز بود که موشک‌های ایرانی برای ایجاد مرهمی بر روی داغ ملت ایران مرزهای کشور را رد کردند و در خاک عراق فرود آمدند. موشک‌هایی که سرآغاز انتقام سخت ملت ایران از آمریکا بودند و برای نشان دادن مصمم بودن ایرانیان در خون خواهی از ترور حاج قاسم سلیمانی به پرواز درآمدند.

از ساعات ابتدایی امروز و از زمان رسانه‌ای که نه بلکه جهانی شدن حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد محل استقرار تروریست‌های آمریکایی، شمار زیادی از نیروی‌های نظامی ایالت متحده کشته و زخمی شدند و از همان نیمه شب نیز فریادهای مرگ بر آمریکا و الله اکبر در خیابان‌های سراسر کشور بلند شد.

برداشتن اولین قدم‌های انتقام ایران از مزدوران آمریکایی، همچون آبی بر روی خشم مردم کشور بود و پس از چندین روز حزن و اندوه، حال مردم را خوب کرد.

اما حال خوب امروز مردم ایران از پاسخ سپاه پاسداران اسلامی به جنایت آمریکاییان، فضای مجازی را نیز خالی از لطف نگذاشت و بسیاری از فعالین این حوزه نسبت به حمله موشکی ایران به مواضع آمریکا واکنش نشان دادند.

مرتضی روحانی یکی از کاربران توییتر در این باره نوشت: «آقای سپاه لطفاً به این مرحله ختمش نکن. #حاج_قاسم خیلی بیش از اینها ارزش داشت. خییییلیییی بیشتر. عقلانیت یعنی «رَحِمَ الله إمرأً إذا عَمِلِ عملاً فأتقَنَه» متقن بزن. بزن تمامش کن.»

یکی دیگر از کابران به نام علی پارسانیا نیز نوشت: «به نظرتون آمریکا رو دست بالا نگرفته بودیم که پوتین‌ها رو آماده کرده بودیم؟ #انتقام_سخت»

ابوهدا نوشت: «امروز تو خیابون کسی عادی راه نره. همه لاتی راه برید!»

یکی دیگر از کاربران به نام جنلی نیز در واکنش به حمله مواضع آمریکا نوشت: «واکنش سامانه پاتریوت به حمله ایران: عه موشک عه بوووووووووووووووم عه باز موشک بوووووووووووووووووووووم»

محمد سرشار با تمسخر نیروهای آمریکایی نیز در توییتی نوشت: «تروریست‌های آمریکایی در حال آماده باش کامل و هشدار حداکثر بودند و ۸۰ کشته دادند. در آنجا که آماده نیستند چقدر کشته خواهند داد؟ #انتقام_سخت»

فرید ابراهیمی نیز یکی از فعالان فضای مجازی با تحسین اقدام شجاعانه سپاه پاسداران اسلامی، نوشت: «آقا اصلاً ۸۰ کشته آمریکایی نه، تو بگو ۸ نفر. اینکه ۲۲ موشک دقیقاً و بدون هیچ ردگیری به پایگاه‌های آمریکا اصابت کرده رو چی میگید؟ پاتریوت پاتریوت که می‌گفتید همین بود؟»

محمد مهدی رحیمی نیز در توییتی نوشت: «در سالگرد آن مرحوم که گفته بود دنیای فردا، دنیای گفتمان هاست نه موشک‌ها، دهها موشک ایرانی به مواضع تروریست‌های آمریکایی در #عین_الاسد شلیک شد #انتقام_سخت»

احمد خسروی نیز با کنایه بر خبر اخیر سی ان ان مبنی بر اینکه ایران به مناطقی که خالی از نیروهای آمریکایی بوده، حمله کرده است، نوشت: «خبرگزاری رویترز به نقل از ۳ مقام دولتی فاش کرد که حمله موشکی ایران به پایگاه امریکا نه تنها تلفاتی نداشته بلکه چند نفر هم در اثر این حمله متولد شده‌اند.»

هم چنین توییت بامدادی سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که تصویری از پرچم ایران را منتشر کرده بود نیز رکوردار پر بازدید ترین پست در توییتر شد.

امیر حسین ثابتی یکی دیگر از کاربران توییتر نیز نوشت: «اینکه تلفات جانی ومالی نخستین حملات مستقیم ایران به پایگاه نظامی امریکا چقدر بوده فرع ماجراست، اصل ماجرا این است که پس از چند دهه که هیچ کشوری جرات حمله مستقیم به پایگاه‌های نظامی امریکا را نداشت ایران این کار را کرد و امریکا رسماً تحقیر شده این اتفاق شروعی بر تغییر نظم جهانی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار