حمید استیلی: فراموش نکنید که ما ایران هستیم و هدفی جز صعود نداریم

تهران (پانا) - نشست خبری سرمربیان 4 تیم حاضر در گروه سوم رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا امروز از ساعت 12 ظهر به وقت محلی در سونگلای تایلند آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حمید استیلی: فراموش نکنید که ما ایران هستیم و هدفی جز صعود نداریم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال در ابتدای این نشست حمید استیلی سرمربی تیم ملی المپیک ایران گفت:خوشحالیم که امکان حضور در چنین تورنمنتی را داریم و با آمادگی کامل همچنین آماده‌سازی مناسب به اینجا آمده‌ایم. ما بهترین و آماده‌ترین نفرات این رده سنی را انتخاب کرده‌ایم و با تمرکز و آمادگی کامل برای انجام اولین مسابقه آماده می‌شویم.

استیلی در پاسخ به سؤالی پیرامون انتظار طولانی ایران برای صعود به المپیک گفت:فوتبال ایران همواره یکی از قدرت‌های برتر آسیا بوده و در رده بزرگسالان جایگاه نخست رده‌بندی قاره را در اختیار داشته اما یکی از مشکلات اصلی در این رده سنی تقویم AFC است. بازی‌های انتخابی در فیفا دی برگزار نمی‌شود و تیم‌های المپیک ما همیشه برای استفاده از بازیکنان باشگاه‌ها در تمرینات و اردوها دچار مشکل بوده‌اند. در دوره فعلی البته تلاش کرده‌ایم از دو سال گذشته آماده‌سازی را آغاز کنیم و برنامه‌های خوبی در این مسیر داشتیم. ما به گذشته فکر نمی‌کنیم و اینجا هستیم تا اتفاق دیگری را رقم بزنیم.

سرمربی تیم ملی امید ایران در پاسخ به سؤال دیگری پیرامون اولین بازی تورنمنت مقابل ازبکستان گفت:تمامی حریفان خودمان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و با شناخت مناسب به اینجا آمده‌ایم. ما در یک گروه سخت قرار داریم که به نظر من هر 4 تیم برای صعود شانس خواهند داشت و رقابت نزدیکی وجود دارد. بازی اول در هر تورنمنتی سخت‌ترین بازی است خصوصاً وقتی برابر تیم خوبی مثل ازبکستان قرار می‌گیرید. پیش از این دو بار مقابل آن‌ها بازی کرده‌ایم و می‌دانیم تیم خوبی هستند با این وجود فراموش نکنید که ما ایران هستیم و هدفی به جز صعود نخواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار