عیسی فرهادی: ۱۲۰ میلیون رای در تهران شمارش می شود

عیسی فرهادی ، فرماندار تهران در نشست هماهنگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ۴۳ هزار نفر در شعب اخذ رای در شهر تهران خدمت‌رسانی خواهند کرد از شمارش ۱۲۰ میلیون رای در انتخابات تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
عیسی فرهادی: ۱۲۰ میلیون رای در تهران شمارش می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ نشست هماهنگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره خبرگان رهبری با حضور عوامل؛ دست اندرکاران انتخابات و هیات نظارت حوزه انتخابیه تهران در محل خانه معلم آموزش و پرورش منطقه 6 برگزار شد.

فرماندار تهران در این نشست با اشاره به عظمت حماسه حضور مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی دو خصیصه مهم ایشان را نخبگی نظامی‌گری و اخلاص برشمرد و اظهارداشت: بالغ بر ۴ هزار شعبه اخذ رای در تهران و افزایش ۷.۵ درصدی شعب اخذ رای در پایتختخواهیم بود.

فرهادی از همراهی و مشارکت مدیرکل؛ فرهنگیان و روسای آموزش و پرورش شهر تهران در اجرای انتخابات قدردانی نمود و افزود: ۱۲۰ میلیون رای در تهران شمارش می شود؛ شمارش از سخت ترین مواردی است که باید به آن دقت کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات تهران در زیر ذره‌بین دنیا قرار دارد اضافه کرد: فرهنگیان جزو امین ترین اقشار در اجرای انتخابات می باشند و باید تلاش کنیم تا اعتماد عمومی را نسبت به صندوق های اخذ رای افزایش دهیم.

فرماندار تهران بر تشویق به مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد و گفت: ۴۳ هزار نفر در شعب اخذ رای در شهر تهران خدمت‌رسانی خواهند کرد و بر استفاده از کارت ملی برای رای دادن در این دوره از انتخابات تاکید نمود.

وی خواستار حفظ کرامت رای دهندگان و اهتمام جهت حفظ آرامش در شعب و ایجاد نظم در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره خبرگان رهبری شد و ادامه داد: در سنوات قبل حتی یک شعبه باطله در تهران نداشتیم که این حاکی از دقت خوب عوامل اجرایی بوده است.

عیسی فرهادی از هئیت اجرایی تهران تقدیر نمود و بر آغاز به موقع و سر ساعت رای گیری در روز دوم اسفند و تدارکات لازم برای محل های اخذ رای تصریح کرد و تذکراتی در خصوص شمارش آرا و نحوه اجرای اخذ رای بیان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار