رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:مراسم تشییع شهیدسردارحاج قاسم سلیمانی خود یک عاشورا بود

تهران(پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران گفت: داغ بزرگ شهادت سردار دلها دل همه ما را شکست.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:مراسم تشییع شهیدسردارحاج قاسم سلیمانی خود یک عاشورا بود

حجت الاسلام محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در سخنانی اظهار کرد:این مراسم خود یک عاشورا بود و از حالت طبیعی چنین مراسم‌هایی خارج بود ودر داغ حاج قاسم همه از عمق وجودشان اشک ریختند ودر این داغ همه ایرانیها از هر طیف و سلیقه عزادار بودندو این همه بخاطر این بود که او مدافع حرم اهل بیت (ع) بود و مدافع امنیت حال حاضر ما بوده است.

رییس شورای هماهنگی استان تهران افزود: یکی از دلایل اینکه میگوییم تشییع این شهید بزرگوار منحصر به فرد شداین است که این پیکر در همه حرم‌های ائمه (ع) در عراق و ایران طواف داده شد و تخمینی که از تعداد جمعیت زده شده حدود بیست و پنج میلیون نفر جمعیت در ایران و عراق در این تشییع باشکوه حضور داشتند.

او در ادامه گفت: بزرگانی همچون رهبری معظم انقلاب اسلامی ومراجع عظام تقلید در داغ این شهید گریه می کنند و این بدان معنا است مقام این شهید چقدر شریف و عزیز بوده است.

او تصریح کرد: رسانه‌ها و دشمنان اذعان کردند ایرانی‌ها با همه گرفتاری‌ها و مشکلات موجود در کشورشان وقتی بزرگی مثل سردار سلیمانی را از دست دادند مثل سیل خروشان با حضور در تشییع باشکوه حضور پیدا کردند.

حجت الاسلام محمودی تاکیدکرد:دهه فجر امسال ما سلیمانی شد و بیست و دوم بهمن امسال که تقارن با چهلم این شهیدبزرگوارشده تماشایی و فرصت تبیین شخصیت این بزرگوار برای ما است.

این مقام مسئول بیان کرد: خیلی از جریان‌های سیاسی نگران حضور مردم در انتخابات بودند اما قطعا" به برکت خون و شهادت این شهید با انتخابات با حضور خوب مردم برگزار خواهد شد.

ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اذعان کرد: پیشنهاد حقیر این بود و هست که کمترین کار برای این شهید بعد از تشییع باشکوه، معرفی این الگو برای نسل جوان ساختن تندیس در تمام شهرها و گنجاندن ابعاد مختلف زندگی وی در کتب درسی و کارهای پژوهشی حوزه ودانشگاه می باشد.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار