مطهری: مصوبه مجلس در "اقدام متقابل" مقدمه پاسخ سخت ایران به آمریکا است

تهران (پانا) - عضو فراکسیون امید مصوبه مجلس در اقدام متقابل علیه آمریکا را زمینه‌ای برای فراهم شدن انتقام سخت از عاملان ترور سردار سلیمانی خواند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مطهری: مصوبه مجلس در "اقدام متقابل" مقدمه پاسخ سخت ایران به آمریکا است

علی مطهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، درباره تصویب قانون اقدام متقابل علیه آمریکا گفت: در قانون اولیه اقدام متقابل، تنها فرماندهی نظامی آمریکا در منطقه خاورمیانه و زیرمجموعه آنها به عنوان تروریست معرفی شده بودند که ایران می‌توانست درباره آنها عمل متقابل انجام دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تشریح اقدام امروز مجلس در تصویب طرح سه فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل علیه آمریکا ادامه داد: امروز علاوه بر موارد قبل، پنتاگون و وزرات دفاع آمریکا به عنوان پیشنهاد دهندگان ترور سردار سلیمانی، ترامپ به عنوان صادر کننده فرمان ترور و هر شخصی که در انجام این جنایت بزرگ نقش داشته اعم از آمران و مباشران به عنوان تروریست محسوب می‌شوند و ایران حق مقابله به مثل خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اقدام امروز مجلس در تصویب قانون اقدام متقابل با آمریکا اثر رسانه ای در دنیا دارد تاکید کرد: با این اقدام دنیا به بزرگی این جنایت پی خواهد برد و زمینه برای انتقامی که ایران از آمریکا خواهد گرفت فراهم می‌شود، تاکید می کنم انتقام ایران غیر از انتقامی است که هواداران آقای سلیمانی در تمامی دنیای اسلام ممکن است از آمریکا بگیرند و ربطی به ایران ندارد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران انتقام سردار سلیمانی را از آمریکا خواهد گرفت، گفت: با مصوبه امروز مجلس زمینه این انتقام فراهم می‌شود و در واقع مصوبه امروز مقدمه پاسخ سخت ایران به آمریکا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار