منصور اردستانی: اخلاص، تقوا و صداقت شهید سلیمانی را به سردار محبوب همه دل‌های مردم ایران و ملت‌های مقاومت تبدیل کرد

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد دولت و ملت هم به لحاظ دیپلماتیک و مجاری قانونی و حقوقی و هم به لحاظ پاسخ سخت نظامی چه مستقیم و چه غیرمستقیم، انتقام سختی را همانطور که رهبر معظم انقلاب وعده داده از این حادثه تروریستی جنایتکارانه که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، خواهند گرفت.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
منصور اردستانی: اخلاص، تقوا و صداقت شهید سلیمانی را به سردار محبوب همه دل‌های مردم ایران و ملت‌های مقاومت تبدیل کرد

منصور اردستانی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که ظهر امروز در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، درباره مهمترین ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید قاسم سلیمانی به خبرنگار پانا گفت: «من واقعا شایسته توصیف این عظمت و بزرگی نیستم. من هم به عنوان قطره‌ای از این دریای خروشان ملت بغض و حسرت تمام‌نشدنی را احساس کردم. سلام و درود به روح پاک این شهید بزرگ باد.»

نماینده تام‌الاختیار وزارت آموزش و پرورش در مراجع قضایی ادامه داد: «سردار سلیمانی کسی است که نشان داد اخلاص، تقوا و صداقت چه معجره‌ای می‌تواند ایجاد کند. او کسی بود که با این خصوصیات بعد از سردار نظامی به سردار محبوب همه دل‌های مردم ایران و ملت‌های مقاومت تبدیل شد. ملت‌های مظلومی که با رشادت‌ها و مقاومت بی‌نظیر این سردار مجاهد فی سبیل‌الله از یوغ دشمن ستمگر داعشی و تهدیدات بالفعل این جرثومه فساد نجات پیدا کردند و ما دعا می‌کنیم خداوند کمک کند راه این شهید گرانقدر و همه شهدای عظیم‌الشان انقلاب و دین اسلام را ادامه بدهیم.»

او افزود: «جمهوری اسلامی ایران و همه ملت‌های مقاومت خونخواهی و گرفتن انتقام سخت از خون این شهید بزرگوار را حق خود می‌دانند و دولت و ملت در این مسیر هم به لحاظ دیپلماتیک و مجاری قانونی و حقوقی و هم به لحاظ پاسخ سخت نظامی چه مستقیم و چه غیرمستقیم، انتقام سختی را همانطور که رهبر معظم انقلاب وعده داده از این حادثه تروریستی جنایتکارانه خواهند گرفت.»

مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش گفت: «ما همه باید راه این شهید را ادامه دهیم و با قوت و قدرت در مسیر ولایت حافظ دین و حافظ ناموس و کشور خودمان باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار