رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد:

پویش فرهنگی « سپاس سردار » در مدارس استان سمنان کلید خورد

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان از برگزاری پویش فرهنگی «سپاس سردار» خبر داد و گفت: پویش فرهنگی و ملی دانش آموزی « سپاس سردار » با عنوان " منم یک حاج قاسم دیگر" در مدارس این استان کلید خورد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پویش فرهنگی « سپاس سردار » در مدارس استان سمنان کلید خورد

اسحاق اکبری در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان اظهارداشت: این پویش به منظور ثبت احساسات و اندیشه دانش آموزان و الگوپذیری از آن شهید والامقام در مدارس استان سمنان اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهادت جانسوز سرباز فداکاراسلام، سرداردلاور سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به دست دولت تروریستی آمریکا باردیگر پرده از چهره کریه و ددمنشانه آمریکای جنایتکار و دشمنان این ملت برداشت و موجی از اندوه در غم از دست دادن این اسوه شهامت، شجاعت و مردانگی و نفرت علیه نظام سلطه ایجاد کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان یادآورشد: سردار حاج قاسم سلیمانی، اسوه ایمان، ایثار، ولایت پذیری و نمونه ای از تربیت شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود که چهار دهه از عمر با برکت خود را صرف جهاد و مبارزه نمود، اینک به پاس این سال ها مجاهدت مخلصانه، در بهشت جاودان الهی در کنار دوستان شهیدش عند ربهم یرزقون است. نام زیبای این شهید سرافراز در حال حاضر به رمز عملیات نابودی نظام سلطه و در راس آن آمریکا و اسراییل تبدیل شده است.

اکبری با اشاره اینکه این پویش در قالب دلنوشته‌های دانش‌آموزان استان سمنان خطاب به سردار سپهبد شهید حاج قاسم‌سلیمانی برگزار می‌شود، افزود: دانش آموزان می توانند آثار خود را در قالب نمون برگ ارسالی به مدارس با خط خوش و خوانا در یک صفحه و حداکثر در ۱۲ سطر به نگارش درآورند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان حداکثر تا ۳۰ دی ماه ۹۸ فرصت دارند از طریق مربی آموزشگاه به سازمان دانش آموزی شهرستان و یا منطقه ارائه دهند، بیان داشت: پس از داوری و ارزیابی آثار از هر دوره تحصیلی و به تفکیک جنسیت حداکثر 3 اثر توسط هر شهرستان انتخاب و آثار منتخب حداکثر تا 10 بهمن‌ماه 98 به دبیرخانه این پویش مستقر در سازمان دانش آموزی استان سمنان ارسال کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با عنوان این مطلب که از دلنوشته های برتر دانش آموزان در این پویش ملی در دهه مبارک فجر تجلیل می شود، گفت: سازمان دانش آموزی کشور، آثار برتر دانش آموزان را در قالب یک کتاب نفیس منتشر و رونمایی از آن نیز در چهلمین روز شهادت آن سردار بزرگ انجام می شود.

گفتنی است؛ بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار