سیده فاطمه ذوالقدر

خواب آشفته یک رییس‌جمهور

کد مطلب: ۱۰۰۲۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
خواب آشفته یک رییس‌جمهور

خوی استعمارگر، استثمارگر، خودکامگی و ترویسم دولتی، نه در آن سوی مرز که در سوی دیگر کره زمین تا به آنجا رسید که به خود اجازه داد بر اساس توهمات و استدلال‌های جعلی تصمیمی اشتباه‌تر از همیشه اتخاذ کند و روی واقعی خود را که هرگز نتوانسته است با داعیه‌های دروغین و افاضات بشردوستانه آن، از ملت ایران بپوشاند، بیش از پیش نشان داد و در اقدام تروریستی دست به جنایتی دیگر زد و این‌بار قهرمان نبردهای با داعش را نشانه گرفت. نه فقط این قهرمان بی‌بدیل را که دل ملت ایران، وطن‌دوستان و غیورمردان و زنانی که دغدغه ایران، اسلام و انسانیت را دارند در جای‌جای این کره خاکی هدف قرار داد.

امریکایی که خود داعش را ایجاد و تکثیر کرد تا بتواند تجارتخانه خود را در فروش اسلحه و غصب چاه‌های نفت گرم‌تر از همیشه نگه دارد، معلوم است که از آزادمردی مجاهد که امنیت را برای مردم منطقه به ارمغان آورده بود، کینه کند و اینچنین وحشیانه و ددمنشانه خود را شرمسار تاریخ کند و البته به ورطه سقوط بکشاند. حال چنان از عکس‌العمل مردم آزادیخواه ایران و جهان در داخل و خارج از کشور و از شور و خشم ملت‌های به پا خواسته، آشفته حال و دستپاچه است، که توان تفکر و تامل را از دست داده و ما را بی‌محابا به انهدام و تخریب میراث‌های فرهنگی و معنوی کشور عزیزمان تهدید می‌کند. تهدید حمله به ٥٢ مکان آن هم فرهنگی، نشان از خوی توحش غرب و داعش‌پرور ترامپ است. حسادت تا کجا و کینه تا چه حد که برای این سرزمین که گهواره تمدن بشری است، چنین تهدیدی را رقم زند. او باید می‌گفت که چه کسانی و به چه علت گروگان گرفته شده‌اند که اگر می‌گفت دیگر قادر به تهدید نبود.

بار دیگر با مغلطه و به دور از چارچوب‌های دیپلماتیک، سیاسی، حقوقی و نظام بین‌الملل تهدید به کشتار و انهدام اماکن فرهنگی می‌کند؛ اگر بخواهیم به عقب برگردیم امریکا بسیار به ایران بدهکار است و اقدامات خصمانه، دخالت در امور داخلی ایران و کودتای ٢٨ مرداد و سقوط دولت ملی دکتر مصدق، حمله نظامی به طبس، پشتیبانی از کودتای نوژه، حمایت از گروهک‌های ضد انقلاب، حمایت از صدام در ٨ سال دفاع مقدس و انهدام هواپیمای مسافربری، حمله به سکو‌های نفتی ایران در خلیج‌فارس و هجوم هلی‌چرخ‌بال‌های امریکایی به رزمندگان اسلام و خلق داعش و حمایت از داعش و...؛ و هم‌اکنون تحریم‌های ظالمانه آن، همیشگی و فراوان بوده و ایران هرگز ابتدا به ساکن اقدامی نه علیه امریکا و نه هیچ کشور دیگری مرتکب نشده است. اقدامات متجاوزانه و استقرار ناو در آب‌های منطقه و پایگاه‌های نظامی‌اش تا به آنجاست که اسباب تعجب و تمسخر حتی شهروندان خود شده است. ترامپ در ادامه نفرت‌پراکنی‌های خود مدعی شده است که برای این کار، از سلاح‌های زیبایش علیه ایران استفاده خواهد کرد. گویی فرهنگ این ملت خار در چشم او شده و خواب را از او ربوده است. اماکن فرهنگی را با کشتار و اقدام نظامی و سیاسی چه کار؟! چه بر سر این موجود کاسبکار نارسیست آمده که ناچار به چنین تهدیدی شده است. گویا، عکس‌العمل و تجمعات مردم در داخل و خارج از کشور، او را متوجه کرده که چه خطای بزرگی مرتکب شده و فهمیده است که این خطا، مستوجب چه عقوبتی است که اینچنین نابخردانه و بی‌شرمانه به دنبال توجیهات دروغین اقدام تروریستی خود و همچنین تهدیدهای احمقانه است.

ترامپ و افراطیون اطرافش برای خروج از مشکلات داخلی و پیشبرد اهداف سیاسی و تبلیغات انتخاباتی که دارند، قطعا به دنبال تشنج‌آفرینی در منطقه‌اند. حکام اروپایی هم که چاره کار خود را سر خم کردن در برابر سیاست‌های سبعانه دولت امریکا کرده‌اند و خود را با این ویژگی‌ها تطبیق داده‌اند. چگونه با این ظلم‌محوری، دم از صلح‌طلبی می‌زنند و شعار جهانی شدن سر می‌دهند. سازمان ملل و شورای امنیت هم بیش از آنکه بدون تبعیض، در خدمت همه جوامع جهانی باشند، به دنبال تامین منافع دولتی که بودجه‌اش را تامین می‌کند، هستند و جرات صراحت و گستردن عدالت را ندارند. ایران و ملت‌های آزاده جهان اما، استوارتر از همیشه برخاسته و به لطف پروردگار شروع زوال حکومت قلدرمآب امریکا با دست‌های آغشته به خون ترامپ رقم خورده است و با این تهدیدها، در منجلابی که به وجود آورده، بیشتر فرو خواهد رفت. ان‌شاءالله

منبع : اعتماد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار