معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:

توسعه فیزیکی و خدماتی مرکز درمانی فرهنگیان بوشهر از دغدغه های فرهنگیان استان است

بوشهر(پانا)_معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: توسعه فیزیکی و خدماتی مرکز درمانی فرهنگیان بوشهر از دغدغه های فرهنگیان استان است.

کد مطلب: ۱۰۰۲۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فیزیکی و خدماتی مرکز درمانی فرهنگیان بوشهر از دغدغه های فرهنگیان استان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامرضا دانش فر در دیدار با جمعی از پرستاران درمانگاه فرهنگیان بوشهر با گرامی داشت میلاد فرخنده حضرت‌ زینب‌ کبری‌(س‌) و روز پرستار اظهار داشت: در صورت وجود یک سرمایه گذار، این اداره کل آمادگی لازم برای ساخت یک درمانگاه تخصصی برای فرهنگیان دارد.

وی افزود: البته برای ایجاد یک درمانگاه تخصصی درخور شأن جامعه فرهنگی استان، توان آموزش و پرورش به تنهایی کافی نیست و در این زمینه به همت بالای مسئولان ارشد استان نیاز داریم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: با تمام محدودیت ها و مشکلات مکانی و مالی، این درمانگاه در دو نوبت صبح و عصر(از ساعت 8 صبح تا 21 شب) به فرهنگیان بوشهری خدمات ارائه می کند.

دانش فر تصریح کرد: سه پزشک عمومی و چندین پزشکان متخص از جمله پزشکان متخصص قلب، چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپد و زنان مشغول خدمت به جامعه فرهنگی بوشهر هستند.

وی اضافه کرد: علاوه بر پزشکان عمومی و متخصص یاد شده، 6 دندان پزشک مجرب نیز در این درمانگاه در دو نوبت صبح و عصر مشغول خدمت رسانی به مراجعه کنندگان فرهنگی هستند و همچنین خدماتی در زمینه تست ورزش، اکو قلب و سنوگرافی در این درمانگاه به فرهنگیان ارائه داده می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به کمبودهای موجود درمانگاه فرهنگیان بوشهر، گفت:هرچند یک داروخانه اجاره ای اکنون در اختیار مراجعه کنندگان فرهنگی است اما این مرکز درمانی فاقد آزمایشگاه می باشد.

دانش فر در پایان خواستار توجه ویژه مسئولان ارشد استان بویژه مسئولان درمانی و پزشکی برای رفع فوری مشکلات و توسعه مکانی و خدماتی مرکز درمانی فرهنگیان بوشهر شد.

گفتنی است در انتهای این بازدید، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر از پرستاران و کادر اداری درمانگاه فرهنگیان بوشهر تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار