برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

راز وجرگلان (پانا) -به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشت مقام سردار در مسجد جامع شهر راز برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور امام جمعه وفرمانده قرارگاه عمران و آبادانی سپاه ومدیر و معاونین و کارکنان آموزش پرورش؛ مسئولین شهرستانی و مردم شهید پرور راز وجرگلان در مسجد جامع شهر راز برگزار شد.

امام جمعه راز گفت: خوشا به سعادت او که در زمره بهترین مردمان زمان خود بود و سرانجام به دست پست‌ترین مردمان نیز به شهادت رسید. اینجانب شهادت این سردار رشید سپاه اسلام را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری، ملت ولایتمدار ایران و خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

در ادامه فرمانده عمران و آبادانی سپاه پاسداران گفت: سردار سلیمانی در طول چهل سال حیات طیبه جمهوری اسلامی همواره در میدان جهاد و مقاومت حضور داشت و لحظه‌ای دست از مبارزه نکشید؛ از جنگ تحمیلی گرفته تا مبارزه با تکفیری‌ها و داعش؛

رشادت‌های این سرباز فدایی اسلام به عنوان فرمانده لشکر پر افتخار ۴۱ ثارالله کرمان در دوره دفاع مقدس و فرماندهی محور مقاومت در مبارزه با داعش و سایر تروریست‌های دست پرورده آمریکا، هرگز از یاد نخواهد رفت. بی شک این اقدام آمریکای جنایتکار بی پاسخ نخواهد ماند و دشمنان بشریت بدانند راه پر افتخار این شهید والامقام ادامه دارد.


.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار