سردار سلیمانی نامی جاودانه بر دل‌های مردم لرستان

خرم‌آباد(پانا)- شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اندوهی بزرگ بر قلب و جان مردم لرستان نهاد اما دشمن بداند که ادامه دهندگان راه این شهید والامقام ، عزمی راسخ و گامی مستحکم برای ادامه راه شهید دارند.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلیمانی نامی جاودانه بر دل‌های مردم لرستان

مردم ولایتمدار لرستان از ساعات نخست شنیدن خبر شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به خیابان ها آمده و در آیین های عزاداری این شهید والامقام شرکت کردند.

روز یکشنبه در آیین عزاداری شهادت سردار سلیمانی پیر و جوان، کودک و بزرگسال، زن و مرد همگی حضور داشته و یک صدا شعار مرگ بر آمریکا را سر دادند.

در این میان برخی با چشم گریان و برخی دیگر با بغض در گلو مانده فریاد خونخواهی را سر داده و خواستار پاسخی مستحکم به آمریکا بودند.

جانبازی سرافراز و یادگار جنگ تحمیلی با چشمانی گریان گفت: سردار سلیمانی در جبهه فرمانده من بود، او همواره با رزمندگان مهربان بود و اخلاص او ویژگی بارز سردار بود.

رضا سالاری نوجوان ۱۴ساله که به همراه پدر و برادر بزرگترش در آیین عزاداری شهادت سردار سلیمانی شرکت کرده بود معتقد است شهادت سردار سلیمانی به ما بار دیگر آموخت تا پشتیبان ولایت باشیم.

او می‌گفت: آمریکا باید هراس و وحشت بسیجیان را در دل داشته باشد.

خاتون رضایی مادری پیری بود که با کمک فرزندش به این آیین آمده بود و با چشمان ملتمس خواهان انتقام خون سردار سلیمانی بود.

در این میان نوزادی که گویی تنها آغوش مادر خود را می شناخت در میان مردم ولایتمدار دیده می‌شد و از مادرش دلیل حضور این طفل را پرسیدم در جواب گفت: فرزندم از هم اکنون باید حماسه حضور در میدان مقاومت و انقلاب را یاد بگیرد باید منتقم خون سردار سلیمانی ها باشد.

نوجوانی که دست نوشته ای با عنوان "منتقم خون سردارم" را به همراه داشت گفت: آمده ام بگویم منتظر دستور رهبرم هستم، باید به آمریکای جنایتکار و متحدانش بفهمانیم که پشتیبان ولایت هستیم.

پیرمردی رنجور با فریاد به سمتم آمد و گفت: آنها خیال کرده اند که رهبر را تنها می گذاریم، آمده ایم بگوییم اگر سردار سلیمانی رفت اما سردارها داریم که حامی انقلاب و مستضعفین هستند.

جوانی سوار بر ویلچیر با فرم بیمارستان خود را به میان خیل عظیم عزاداران رسانده بود تا ثابت کند در هر شرایطی پشتیبان انقلاب اسلامی است.

مردم لرستان در آیین عزاداری شهادت سردار قاسم سلیمانی بارها با سردادن شعار "ما منتغم خون سلیمانی هستیم" ارادت خود را به رهبرمعظم انقلاب اسلامی نشان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار