سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می کند:

ثبت احساسات و اندیشه‌های دانش‌آموزان پیشتاز با موضوع « منم یک حاج قاسم دیگر »

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت به منظور ثبت احساسات و اندیشه‌های دانش‌آموزان پیشتاز و الگوپذیری از آن شهید والا‌مقام، مسابقه دلنوشته و ‌با موضوع « منم یک حاج قاسم دیگر » در سطح استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت احساسات و اندیشه‌های دانش‌آموزان پیشتاز با موضوع « منم یک حاج قاسم دیگر »

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، سردار قاسم سلیمانی را نمونه شاخص و کمال یافته‌ای از یاران امام و رهبری دانست و گفت: شهید سردار سلیمانی کسی که بود در دامان مکتب فکری اسلام و انقلاب بزرگ شد و با تمسک به ولایت دینی، عقلانیت، اعتدال و اخلاق، مشی جهادی اثرگذاری را در دفاع از ملت‌های ایران و منطقه پدیدار ساخت.

سیره و شخصیت سردار سلیمانی را برای دانش‌آموزان یک الگوی تربیتی تمام ساحتی بیان کرد و گفت: سازمان دانش‌آموزی بر همین اساس پویش فرهنگی دانش‌آموزی را تحت عنوان "سپاس سردار" بین دانش‌آموزان طراحی کرده تا آنان بتوانند دلنوشته‌های خود را خطاب به سردار قاسم سلیمانی و یاران شهیدش بنویسند.

مراحل برگزاری مسابقه:

1-‌ دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را در قالب نمون‌برگ پیوست با خط خوش و خوانا در یک صفحه و 12 سطر نگارش نموده و حداکثر تا تاریخ 30 دی‌ماه 98 از طریق مربی آموزشگاه به سازمان دانش‌آموزی شهرستان و یا منطقه ارائه نمایند.

2-‌ سازمان دانش‌آموزی شهرستان و منطقه با خوانش و ارزیابی آثار از هر دوره تحصیلی و به تفکیک جنسیت حداکثر 3 اثر را انتخاب و آثار منتخب را حداکثر تا 10 بهمن‌ماه 98 به سازمان دانش‌آموزی استان ارسال نمایند.

3-‌ سازمان دانش‌آموزی استان با خوانش و ارزیابی آثار از هر دوره تحصیلی و به تفکیک جنسیت حداکثر 3 اثر را انتخاب و آثار منتخب را به صورت تایپ شده در قالب‌word حداکثر تا 15 بهمن ماه 98 به سازمان دانش‌آموزی کشور از طریق رایانامه به آدرس‌Farhangi@irsto.ir ارسال می نماید.

4-‌ سازمان دانش‌آموزی کشور ضمن تولید مجموعه آثار در قالب یک کتاب نفیس و رونمایی از آن در چهلمین روز شهادت آن سردار بزرگ هدایای برگزیدگان کشوری را به استان ها و مناطق ارسال نموده تا در هفته تربیت به ایشان اهدا شود.

امید است با استعانت از روح پر فتوح آن شهید والامقام در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه موفق و موید باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار