تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است

یزد (پانا) - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: کلیه محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان "محمد رستگاری" گفت: در حال حاضر کلیه محور‌های مواصلاتی استان یزد و به ویژه گردنه‌های علی آباد و سخوید و منطقه بیداخوید باز هستند و تردد در آن‌ها عادی و روان است.

وی با اشاره به آماده باش راهداران از صبح دیروز، افزود: از حوالی ظهر دیروز بارش برف و باران در اکثر مناطق استان شروع شد و این بارش‌ها تا ساعت ۲ بامداد ادامه داشت که با تلاش مجموعه راهداران مسیر‌های برفگیر بازگشایی شد.

رستگاری ادامه داد: به منظور خدمات رسانی به مردم و بازگشایی مسیر‌ها در گردنه‌های علی آباد و سخوید و منطقه بیداخوید هفت دستگاه نمک پاش و برف روب، سه دستگاه گریدر، پنج گشت سواری و ۲۵ راهدار در این محور‌ها مستقر بودند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد اضافه کرد: همچنین به منظور مدیریت بهتر محور‌ها و جلوگیری از یخ زدگی آن ها، اکیپ‌های راهداری و ماشین‌های نمک پاش و برف روب ساعت‌ها پس از اتمام بارش برف در محور‌های برفگیر مستقر بودند و فعالیت داشتند.

او به آماده باش صد درصدی راهداران برای اجرای طرح راهداری زمستانه، اشاره و تصریح کرد: برای اجرای این طرح، ۲۸۱ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین به منظور جلوگیری از انسداد راه‌ها و محور‌های مواصلاتی در پایگاه‌های مختلف استان استقرار یافته اند.

رستگاری در پایان با بیان اینکه نیرو‌های راهداری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده، به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند، گفت: همشهریان قبل از سفر خودرو‌های خود را به سیستم‌های گرمایشی و زنجیرچرخ نمایند، همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار