اجتماع عظیم یاران صاحب الزمانی عزادار سردارسلیمانی در کاشمر

کاشمر (پانا)- همزمان با دومین روز عزای عمومی مراسم عزاداری شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در عرصه میدان انقلاب کاشمر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع عظیم یاران صاحب الزمانی  عزادار سردارسلیمانی در کاشمر

این مراسم که با حضور هیئت مذهبی شهرستان و اقشار مختلف مردم و مسئولین محترم شهرستان برگزار شد نمایانگر اتحاد آرمانی مردمی بود که از غم خون ریخته شده سردارشان به صحنه آمده و فریاد یا زینب سر دادند.

سردار سلیمانی مالک اشتر علی زمان بعد از سال ها رشادت و دلاوری در عرصه کشور انقلابی امروز جسد بی جانش را بر دوش میگذارند تا به همه بفهمانند در غم از دست دادن این شهید بزرگوار که بدون منت و ذره ای تردید جان فدایی کرد سهیم اند.

در این مراسم عظیم ابراهیم پور مسئول پیشرفت آبادانی کل سپاه در سخنان خود گفت: آمریکا به هیچ وجه شرایط ورود به جنگ با ما را ندارد چرا که میداند اگر جنگی شود تنگه هرمز با ده هزار مین دریایی در چهل و هشت ساعت بسته میشود.
وی افزود: چیزی که امروز کشور به آن نیازمند است وحدت مردمی است که دست به دست هم داده و با مردانگی و غرور پا پیش بگذارند و با شعار هیئات من الذله آماده انتقام از دشمن شوند.
وی درپایان گفت: پشت این اقدام آمریکا هیچ تدبیری وجود ندارد و آمریکا اکنون از درون درحال فروپاشی است و در شرایط سختی قرار دارد زیرا که میداند چه اشتباه بزرگی مرتکب شده و با حال پریشان قدم برمیدارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار