نوجوانان و نسل جدید انقلاب پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد

تهران (پانا) - دانش‌آموزان بسیجی استان تهران در پی شهادت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای خبیث بیانیه ای صادر کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۲۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان و نسل جدید انقلاب پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد

در پی شهادت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای خبیث دانش آموزان بسیجی استان تهران بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح ذیل است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند
سوره مبارکه آل عمران آیه (۱۶۹﴾)

ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی از اعصار گذشته مأمن پرورش اسطوره‌ها و قهرمانانی بوده که نه تنها قهرمان ملی بلکه فخر بشریت بودند قهرمانانی که برای بشریت صلح، آزادی و استقلال و رهایی از چنگال ظلم بوده و عزت می آفریدند. اما بر همگان آشکار بوده و مبراست که بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بوسه زدن برپنجه گرگ از این ملت شریف بعید بوده و همانا ما استوارتر از قبل در رکاب ولی عصر و نائب بر حق ایشان گام خواهیم برداشت.

در پی شهادت یکی از مالک اشترهای علی زمان ، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به پرواز در آمدن روح طیبه آن شهید گرامی همراه با ارواح طیبه شهدای همراهشان ، حاج ابومهدی المهندس به ملکوت اعلی، آمریکا این حکومت اسکتباری و طاغوتی ذات پلید و شیطانی خود را باز هم به همگان نشان داد و موجب انزجار هرچه بیشتر امتهای اسلامی نسبت به خود شد.

همانا این وعده الهی است که یاری از آن ما است و شکست از آن دشمن . هشدار داده بودیم که بازی با دم شیر عاقبت خوبی نخواهد داشت و باز هم هشدار میدهیم که پذیرفتن عواقب این عمل شیطانی یعنی ترور حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان اشتباه محضی بود که آمریکا مرتکب شد و باید منتظر نتایج تلخ آن بر خود باشد.

آنان نیز تا کنون باید متوجه شده باشند که در طول هشت سال جنگ تحمیلی هم این ما بودیم که وعده پیروزی الهی را بار دیگر به همگان اثبات کردیم و اگر هم تا بحال متوجه نشده اند و انتقام ما دامن آنان نیز خواهد گرفت و همه هم پیمانان آمریکا هم بدانند که هشدار ما به آنان نیز خواهد بود.

ما دانش آموزان بسیجی استان تهران نفرت ، انزجار و بیزاری خودرا از این دولتهای طاغوتی اعلام کرده و همراه منتقمین خون شهدا خواهیم بود ، همانا خون شهدا مایه ی بقای حکومت اسلامی ما است.

دشمنان زبون ملت ایران بدانند ، نوجوانان این مرزوبوم و نسل جدید انقلاب تا پای جان پای آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای والامقام مقاومت اسلامی خواهند ایستاد و تقاص خون این فرمانده دلاور سپاه اسلام را از شما خواهیم ستاند.

ما دانش آموزان بسیجی استان تهران پیام طاغوتی بودن دولت های آمریکا ، انگلیس، عربستان ، اسرائیل و فرانسه را به دانش آموزان این کشورها می رسانیم و ایمان داریم که روح مطهر شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدشان به همراه ارواح طیبه شهدای صدر اسلام ، امنیت ، ترور و هشت سال دفاع مقدس با ظهور امام عصر (عج) رجعت خواهند کرد.

شهادت اندوهناک سردارسپهبدحاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس وهمراهان شهیدشان رابه ساحت مقدس حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله) و خانواده ی بزرگ سپاه پاسداران تسلیت میگوییم و آرزوی توفیق و عمر روز افزون برای این عزیزان و محبانشان را داریم.

مادرس می خوانیم و راه سردار را ادامه خواهیم داد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

کانون آینده سازان انقلاب اسلامی سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران
۱۳دی ۱۳۹۸

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار