نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای تبریز؛

کاملی فر: شهادت مصیبت نیست، بلکه افتخار است

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: مزد و پاداش ۴۰ دهه رشادت خالصانه و عارفانه سردار، شهادت بود و هیچ پاداش دیگری برای او نبود.زیرا که آرزوی شهادت داشت و به آن رسید.

کد مطلب: ۱۰۰۲۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کاملی فر: شهادت مصیبت نیست، بلکه افتخار است

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، در مراسم عزاداری کارکنان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی که به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در این اداره برگزار شد، گفت: شهادت سردار سلیمانی برای رهبری و ملت ایران مصیبت بسیار سنگین و سختی است. این اتفاق همانند خبر شهادت مالک اشتر برای امیر المومنین است.بعد از خبر ارتحال امام(ره) سخترین و بدترین خبر، خبر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: مزد و پاداش ۴۰ دهه رشادت خالصانه و عارفانه سردار، شهادت بود و هیچ پاداش دیگری برای او نبود.زیرا که آرزوی شهادت داشت و به آن رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای تبریز افزود: شهادت آرزوی سردار شهید بود و ایشان دوست داشت در عراق شهید شود و دلیل آرزویش مقدس بودن تربت عراق است.کار و راه سردار متوقف نمی شود.تفکرات سردار سلیمانی که تفکرات ناب و عمیق انقلابی بود، در بین مردم منطقه پخش شده است و قدرت بی نظیری به جوانان داده است.

وی خاطر نشان کرد: مقاومت منطقه ای ادامه دار است و عمق دارد و قائم به شخص نیست و انتصاب سردار قآنی نیز بلافاصله قابل تقدیر است. سیاستها هیچ فرقی نخواهد کرد و ادامه مبارزه کام جنایتکاران را تلخ تر خواهد کرد واین مبارزه در خط مقدم مضاعف از قبل ادامه خواهد یافت.هیچ زمانی جبهه مقاومت با شهادت یارانش متوقف نشده، بلکه با انگیزه بیشتری ادامه یافته است. همانطور که دشمنان رحلت امام(ره) را آغاز فروپاشی انقلاب می دانستند؛ ولی این انقلاب با صلابت تمام قوت یافت و انگیزه مضاعف برای ادامه راه او ایجاد کرد.

کاملی فر افزود: انتقام نظام هم قطعی و هم سخت است.آمریکایی ها با ارتکاب این جنایت سخت و با قبول این مسئولیت می خواهند القا کنند به اوضاع منطقه مسلط هستند و اگر به آنان پاسخ داده نشود، آثار و تبعات زیادی خواهد داشت. سیاست ماانتقام سخت منطبق با عقلانیت و منافع جمهوری اسلامی است. این انتقام با هیجانات فوری همراه نیست، بلکه در زمان و مکان مناسب خواهد بود.

وی با اشاره به چهره جهانی سپهبد سلیمانی گفت: همه طرفداران جبهه مقاومت در تمام دنیا به خاطر چهره ی جهانی سردار، انتقام خواهند گرفت.شهادت او نشان داد که دشمنی قدرتهای بزرگ توهم نیست و واقعیت است.آمریکا شیطان بزرگ است و تمام گرفتاری های جهان اسلام از آمریکاست و هر چه فریاد داریم باید بر سر آمریکا بکشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای تبریزاذعان شد: به دنبال جلب رضایت دشمن بعد از روشن شدن قضیه نباشد .آنها فکر می کردند با فشارهای حداکثری که برای یاس مردم ایجاد کرده بودند به نتیجه خواهند رسیده ولی بی فایده بود.آنها فشارهای حداکثری برای مذاکره را به التماس تبدیل کرده اند.تبادلات ارزی و کالا و فروش نفت روز به روز رو به افزایش است و این نشان می دهد توانمندیهای کشور رو به افزایش است و هیچ حرکت اقتصادی نمی تواند به کشور صدمه بزند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار