8 امکان مورد علاقه مسافران در هتل ها

مسافران بعد از تمام اقامت خود در هتل نظرات متفاوتی در مورد خدمات آن دارند. بعضی آنقدر ناراضی هستند که دیگر دلشان نمی خواهد این تجربه تکرار شود. برخی دیگر هم از اقامت خود به عنوان شیرین ترین تجربه سفرشان یاد می کنند. کم و بیش با دلایل اصلی نارضایتی مسافران از هتل ها آشنا هستیم. اما اینکه کدام امکانات و خدمات هتل ها، مسافران را مجذوب خود می کند؛ سئوالی است که صاحبان هتل ها علاقه زیادی به شنیدن پاسخ آن دارند.  شاید بد نباشد شما هم به عنوان یک مهمان، بدانید که چه خدماتی مسافران را عاشق هتل ها می کند. با جااینجاس همراه شوید.

کد مطلب: ۹۷۵۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
8 امکان مورد علاقه مسافران در هتل ها

روم سرویس 24 ساعته؛ اراده کنید، غذا دم در اتاق شماست

قبل از پرداختن به اصل موضوع باید بگوییم به طور معمول افراد از هر نوع خدمات 24 ساعته استقبال می کنند. این خدمات می تواند پشتیبانی 24 ساعته باشد یا ارائه روم سرویس 24 ساعته در یک هتل. تصور کنید که ساعت 4 صبح ناگهان از زور گرسنگی از خواب بیدار شوید، تلفن را برداشته و یک املت خوشمزه برای خود سفارش دهید. هیجان انگیز نیست؟ اینکه شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به محض احساس گرسنگی در هتل برای خود غذایی سفارش بدهید، یکی از خدمات محبوب مسافران است. به همین دلیل این روزها هتل های لوکس ایران مثل هتل شایگان کیش یا هتل لاله پارک تبریز روم سرویس 24 ساعته را در خدمات خود گنجانده اند.

لوازم بهداشتی لوکس؛ چیزی که در خانه از آن خبری نیست

شاید جالب باشد بدانید که یکی از سرگرمی های مورد علاقه خیلی از مسافران، برداشتن لوازم بهداشتی ای است که در اتاق هتل در اختیارشان قرار می گیرد. این اقلام کوچک دوست داشتنی و محبوب به ما حس یک اقامت شاهانه را می دهند. البته این نکته را نباید نادیده گرفت که بعضی از هتل های مجلل از برندهای محبوب لوازم بهداشتی در سرویس بهداشتی و حمام استفاده می کنند. پس انتظار دیدن این برندهای سرشناس را در یک هتل معمولی یا هتل های ارزانقیمت نداشته باشید!

مینی بار؛ خوراکی های خوشمزه به شما چشمک می زنند

قبل از هر چیز باید بگوییم که بدون شک اگر دنبال اقامت ارزان یا راه هایی برای معاف شدن از پرداخت هزینه های اضافی هتل هستید؛ مینی بار چندان برای شما جذاب نیست. بله! شکلات ها و خوراکی های رنگارنگ داخل مینی بار بسیار گران هستند، اما خیلی ها توان مقاومت در مقابل آنها را ندارند. به هر حال علی رغم گرانی، مینی بارها همچنان یکی از خدمات محبوب هتل ها هستند. شاید به همین دلیل باشد که امروزه حتی هتل های معمولی یا هتل آپارتمان ها هم مینی بار دارند.

اتاق های مجهز به فناوری؛ گزینه محبوب مسافران کاری

هرچند که فلسفه سفر رهایی از کار و زندگی روزمره است؛ اما به هرحال مسافران کاری هم کم نیستند. این دسته از مسافران باید با اداره و محل کار خود در تماس باشند. به همین خاطر رزرو اتاقی که وای فای رایگان، تلویزیون، کانال های ماهواره ای، میز تحریر و امکان شارژ وسایل الکتریکی داشته باشد؛ اهمیت خاصی دارد. اصولا برخی هتل ها با داشتن سالن کنفرانس و همایش به عنوان هتل های کاری شناخته می شوند. برای مثال در ایران هتل پارسیان آزادی تهران و هتل بزرگ تهران، بهترین هتل های پایتخت برای سفرهای کاری هستند.

چک این بدون دردسر؛ وقتی از صف خبری نیست

چک این بدون دردسر و در صف ایستادن فرصتی است که نصیب مهمانان VIP هتل های لوکس می شود. این مهمانان برای استفاده از چنین امکانی پول بیشتری می پردازند، اما به نظر آنها ارزشش را دارد. برای مثال هتل اسپیناس در پیشنهادهای ویژه خود طرحی به نام پایان هفته لذت بخش در قلب تهران در نظر گرفته است. یکی از ویژگی های طرح فوق این است که مهمانان می توانند چک این خود را در ساعت 10 و زودتر از موعد انجام دهند که خبری از سایر مهمانان نیست.

اتاق های آرام؛ رؤیای مسافران

خواب راحت برای بسیاری از ما اهمیت دارد؛ چه در هتل باشیم و چه در خانه خودمان. اگر بتوانیم در سفر هتلی پیدا کنیم که صدای مهمانان اتاق بغل دستی یا همهمه خیابان خواب مان را آشفته نکند؛ شانس زیادی آورده ایم. به هر روی اتاق آرام یکی از آن چیزهایی است که کاربران همیشه در نظرات خود از آن به نیکی یاد کرده اند. در این زمینه خواندن دو مقاله چگونه در هتل راحت بخوابیم و با این راهکارها، اتاق هتل را اتاق خانه خود کنید؛ به شما پیشنهاد می کنیم.

تختخواب راحت؛ پیش نیاز یک خواب راحت

این روزها دیگر از تختخواب های سفت و محکم خبری نیست. هتل ها می دانند که تختخواب راحت چقدر برای مهمانان اهمیت دارد. البته تختخواب راحت شامل تشک و بالش راحت و مناسب، پتو، روتختی و ملحفه های تمیز می شود. به طور خلاصه می توان گفت که تختخواب راحت چیزی نیست که مسافران بتوانند از آن چشم پوشی کنند.

کارکنان خوش برخورد؛ مسافران را مشتاق می کنند

کافیست نگاهی به کامنت های کاربران در مورد هتل ها بیندازید تا دریابید که برخورد کارکنان با مسافران چقدر مهم است. یک هتل هرچقدر هم لوکس و پر اسم و رسم باشد، اگر کارکنانش برخورد مؤدبانه ای با مهمانان نداشته باشند، به چشم نمی آید. این اهمیت هتل ها را واداشته تا از پرسنل آموزش دیده و حرفه ای استفاده کنند. با توجه به حساسیت مهمانان کارکنان خوش برخورد و حرفه ای را باید در لیست چند مورد از امکانات مورد علاقه مسافران در هتل ها جای داد.

مزیت رزرو هتل آن هم به صورت آنلاین از سایت جااینجاس این است که امکان دسترسی به همه هتل ها برای شما فراهم است. در هر شهری از ایران که بخواهید اقامتی ارزان یا مجلل داشته باشید، کافیست به وبسایت مراجعه کرده و با استفاده از فیلترهای جستجوی پیشرفته به هتل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر سرعت و راحتی دریافت واچر آنی و تضمین کمترین قیمت هم با رزرو آنلاین هتل در جااینجاس نصیب شما می شود.

منابع:

جااینجاس

https://jainjas.com/kish

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار