طلاب قزوینی با خانواده شهید حمید سیاهکالی مرادی مدافع حرم دیدار کردند

قزوین (پانا) - مدیریت ، طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) با خانواده شهید مدافع حرم، حمید سیاهکالی مرادی دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۱۱۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
طلاب قزوینی با خانواده شهید حمید سیاهکالی مرادی مدافع حرم دیدار کردند

خبرگزار ی پانا به نقل از خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ؛حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در دیدار مدیر، طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) با خانواده شهید مدافع حرم، حمید سیاهکالی مرادی، گفت: شهدا بزرگترین اسطوره های فداکاری، ایمان، عزته ایران اسلامی اند.

وی ادامه داد: روحیه شهادت طلبی و ایثارگری مردان ایران زمین سبب شد تا استکبار در توطئه های شوم خود با شکست روبرو شود و با دفاع مقدس در حقیقت اقتدار ملت ایران در عرصه جهانی به نمایش گذاشته شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اگر ایثارگری ها و جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس و در عصر کنونی شهدای مدافع حرم نبود، امروز امنیت وآرامش در کشورمان وجود نداشت.

وی اظهار کرد: شهدا کاری کردند که آثار آن امروز نه تنها در ایران و منطقه، بلکه در تمام دنیا نمایان است و ابرقدرت ها در مقابل اراده این مردم کم آورده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مدافعان حرم نیز برای ما امنیت و آسایش را به ارمغان آورده اند، پس باید در تمامی لحظات خود را مدیون خانواده این بزرگواران بدانیم.

پدر شهید سیاهکالی مرادی و مادر این شهید مدافع حرم نیز از خصوصیات اخلاقی فرزند خود خاطراتی را برای طلاب بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار