در گفت‌وگو با پانا

واکنش عضو شورای شهرتهران به پولشویی در برخی سازمان‌های مردم نهاد

نظری: شورای شهر در تشکیل و انحلال سازمان‌های مردم نهاد نقشی ندارد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران می‌گوید شورای شهر تهران هیچ نقشی در تشکیل سازمان‌های مردم نهاد و انحلال آنها ندارد.

کد مطلب: ۸۵۰۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
واکنش عضو شورای شهرتهران به پولشویی در برخی سازمان‌های مردم نهاد

حجت نظری در گفت‌وگو با پانا درباره پولشویی در برخی سازمان‌های مردم نهاد و نظارت شورای شهر تهران بر فعالیت این تشکل‌های مردمی گفت: با توجه به اینکه ستاد توان‌افزایی سازمان‌های مردم نهاد مجوزی به این نهادها نمی‌دهد باید گفت که شورای شهر تهران هیچ نقشی در تشکیل این سازمان‌های مردمی و انحلال آنها ندارد و تنها نقشی که طبق مصوبه قانونی برعهده دارد، حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر در مسیر فعالیت تشکل‌های مردمی سعی کرده است به عنوان تسهیل‌گر عمل کند، گفت: سعی کرده‌ایم از زمانی که قرار است تشکلی ایجاد شود در کنار تشکل‌ها باشیم و در این مسیر از طریق آموزش و رایزنی با نهادهای مختلف به تشکل‌ها کمک می‌کنیم تا آن‌ها بتوانند راحت‌تر فعالیت کنند.

وی درباره نحوه نظارت شورای شهر بر فعالیت سازمان‌های مردم نهاد گفت: در مجموع نظارت قبل از تشکیل و بعد از فعالیت بر عهده نهادهایی است که به تشکل‌ها مجوز می‌دهند. البته ما هم تمام هزینه‌هایی که برای تشکل‌های مردمی صورت می‌گیرد به صورت شفاف در شورای شهر تهران اعلام می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار