برگزاری وبینار کشوری سرگروه‌های آموزشی درس عربی دوره دوم متوسطه

تهران(پانا)- نشست مجازی سرگروه‌های درس عربی زبان قرآن سراسر کشور به میزبانی اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستا‌ های تهران استان تهران برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار کشوری سرگروه‌های آموزشی درس عربی دوره دوم متوسطه

بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در تشریح این خبر گفت: نشست مجازی سرگروه‌های درس عربی زبان قرآن سراسر کشور به میزبانی اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی شهرستان های تهران و با محوریت تبیین برنامه عملیاتی و همچنین تولید محتوای آموزشی در سال تحصیلی 1400-1399 برگزار شد.

او با مهم خواندن آموزش درس عربی به عنوان زبان قرآن، تولید محتوای آموزشی و تدریس در شرایط فعلی با توجه به شیوع ویروس کرونا را فرصتی برای بروز خلاقیت ها و ابتکارات همکاران همچنین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان دانست و افزود: این فرصت ابراز و اظهار ایده های نو، خود به مثابه یک جشنواره تدریس است.

هاشمی کیفیت تولیدات آموزشی و لحاظ کردن اهداف کتب نونگاشت را از مهمترین اصول موردنظر در مسیر آموزش حضوری و غیرحضوری خواند و گفت: باید در رسیدن به اهداف مورد نظر گام برداشت.

در ادامه دودانگه معاون کیفیت بخشی به آموزش دفتر دوره دوم متوسطه نظری، با اشاره به رسالت دبیرخانه‌های کشوری دروس به عنوان پشتوانه علمی دبیران در سطح کشور گفت: محورهای اصلی برنامه عملیاتی دبیرخانه کشوری، تدوین برنامه های استانها در راستای کیفیت بخشی و رسیدن به اهداف مورد نظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار